عکس؛ بازیکنی که با اشتباهش ترمز برزیل را در المپیک کشید

عکس؛ بازیکنی که با اشتباهش ترمز برزیل را در المپیک کشید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک برزیل که در بازی قبلی خود در مقابل آلمان پیروز شده بود در مقابل ساحل عاج تن به تساوی بدون گل داد.

دنی آلوز

به گزارش فوتبالی، برزیل با ستارگانی نظیر دنی آلوز و ریچارلیسون همه تلاش خود را داشت تا با دومین پیروزی صعود خود به یک چهارم نهایی را قطعی کند اما آنها تن به تساوی دادند و بدین ترتیب فعلا ساحل عاج و برزیل هر دو چهار امتیازی هستند. دنی آلوز و یارانش باید در بازی پایانی به مصاف عربستان بروند که در اولین بازی خود مغلوب ساحل عاج شده بود و تا ساعاتی دیگر به مصاف آلمان می رود.

دنی آلوز

به نظر می رسد که این گروه از المپیک را باید پیچیده ترین گروه مسابقات به شمار آورد چرا که حالا آلمان، برزیل و ساحل عاج هر سه مدعیان صعود هستند و احتمالا بازی پایانی گروه میان آلمان و ساحل عاج حالت یک فینال را خواهد داشت. 

دنی آلوز

برزیل در این بازی از دقیقه  13 با اخراج داگلاس لوئیز ده نفره شده بود و همین مسئله کار را برای آنها مشکل کرد و به همین خاطر شاید این نتیجه برایشان چندان هم بد نباشد چرا که با پیروزی در بازی نسبتا آسان مقابل عربستان می توانند صدرنشینی خود را قطعی کنند. البته ساحل عاج نیز در ده دقیقه پایانی بازی ده نفره شده بود.

داگلاس لوئیز که در استون ویلا توپ می زند در همان آغاز بازی روی یک استارت از حریف جا ماند و برای این که جا ماندنش را جبران کند روی بازیکن ساحل عاج خطا کرد و کارت قرمز را به جان خرید اما عملا دست برزیل را خالی کرد تا بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

4125