جشن صعود ساحل عاج پس از حذف آلمان؛ از سجده شکر تا بوسیدن ساق‌بند

جشن صعود ساحل عاج پس از حذف آلمان؛ از سجده شکر تا بوسیدن ساق‌بند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم آلمان با تساوی یک بر یک مقابل ساحل عاج از المپیک حذف شد.

به گزارش فوتبالی، آلمان با چهار امتیاز از سه بازی از المپیک توکیو کنار رفت و نتوانست به یک چهارم نهایی برسد. به نظر می رسد که حال و روز فوتبال آلمان زیاد خوب نیست. پس از ناکامی و حذف زودهنگام از یورو حالا آنها در المپیک نیز نتایج خوبی کسب نکردند. آلمان در بازی اول مقابل برزیل با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، در مقابل عربستان به سختی و در دقایق پایانی پیروز شد و در مقابل ساحل عاج هر چند که با کاشته ادو لوون از شکست گریختند اما با چهار امتیاز از مسابقات کنار رفتند. 

در حقیقت برزیل با هفت امتیاز صدرنشین گروه شد، ساحل عاج با پنج امتیاز دوم شد، آلمان با چهار امتیاز حذف شد. عربستان نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و از بازیها حذف شد. ساحل عاجی ها از صعود ناباورانه خود سر از پا نمی شناختند و انواع و اقسام خوشحالی ها را انجام دادند، از سجده شکر تا بوسیدن ساق بند توسط بازیکن گلزن.

به نظر می رسد که با این نتایج مسئولان فوتبال آلمان باید فکری به حال تیمشان کنند. هانسی فلیک هدایت تیم بزرگسالان را به عهده گرفته اما با نتایج المپیک به نظر می رسد که آنها در رده های پایه نیز دچار مشکلاتی هستند.

برزیل و ساحل عاج حالا باید منتظر مشخص شدن نتایج گروه سی باشند تا حریفان خود را بشناسند. فعلا اسپانیا صدرنشین گروه سی است و استرالیا در رده دوم جای گرفته است.

4125