پیغام هواداران پاری‌سن‌ژرمن به پوگبا: به تو نیازی نداریم

پیغام هواداران پاری‌سن‌ژرمن به پوگبا: به تو نیازی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - چند تن از هواداران پاری سن ژرمن با نصب بنرهایی مخالفت خود را با ورود پوگبا به این باشگاه اعلام کردند. 

به گزارش فوتبالی، طی چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی مبنی بر علاقه پاری سن ژرمن به پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به گوش رسید و حتی گفته می‌شود که باشگاه فرانسوی با پوگبا به توافقات شخصی دست یافته‌اند. گزارشات حاکی از آن است که سران پی اس جی صرفا برای راضی کردن کیلیان امباپه به دنبال جذب پوگبا هستند. 

به نقل از مارکا، با این حال چند هوادار این باشگاه به وضوح مخالفت خود را با ورود این هافبک بیست و هشت ساله اعلام کردند. آن‌ها با نصب بنری خارج از ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام کردند: "پوگبا تو باید به حرف مادرت گوش کنی. او نمی‌خواهد تو به این باشگاه بیایی و ما نیز چنین نظری داریم."

یک دلیل اصلی حمله هواداران تیفوسی پاریس به پوگبا، مصاحبه این بازیکن در ماه می سال 2018 است که او در آن مصاحبه به کانال پلاس گفت: "مطمئن هستم که هیچ وقت برای آن باشگاه فوتبالی که در پارک دو پرنس بازی می‌کند، به میدان نخواهم رفت. مادر و پدر من طرفداران مارسی هستند و به نوعی پاریس در خانواده ما جایی ندارد."

4416