لوکاکو و بازگشت به چلسی؟ شاید اتفاق بیفتد

لوکاکو و بازگشت به چلسی؟ شاید اتفاق بیفتد

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات نقل و انتقالاتی درباره بازگشت روملو لوکاکو به چلسی در تابستان جاری به گوش می رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، در تابستان امسال مسیر روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینترمیلان ایتالیا برای پیوستن به چلسی باز خواهد بود. بر اساس گزارش ها، آبی ها پیشنهاد مالی مناسبی برای تأمین خواسته های او در اوایل سال جاری ارائه دادند. بازیکن بلژیکی در ماه های اخیر با موضوع بازگشت به استمفوردبریج مرتبط بود زیرا توماس توخل به دنبال تقویت خطوط مختلف تیم خود برای کسب قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده است.

گزینه های فعلی چلسی در خط حمله برای تیمی که به تازگی قهرمان اروپا شده است، تا حدی محدود است؛ کای هاورتز مجبور به تطبیق با پست شماره 9 در اواخر رقابت های فصل قبلی شده بود.

تیمو ورنر هم پس از جدایی از لایپزیش و پیوستن به آبی پوشان لندنی در سال گذشته، فقط شش گل در لیگ به ثمر رساند.

در همین حال، تامی آبراهام پس از اتمام فصل به عنوان بهترین گلزن مشترک این باشگاه در همه رقابت ها، به شدت مورد علاقه مدیران این تیم قرار گرفت.

گفته می شود که اضافه شدن یک مهاجم جدید در صدر لیست اولویت های تابستانی چلسی قرار دارد و ارلینگ هالند هدف اصلی باشگاه است. با این حال، اگر دورتموند حاضر نشود از تقاضای مبلغ 150 میلیون پوندی خود در این تابستان صرف نظر کند، قضیه جذب این جوان 20 ساله دشوار خواهد بود. آبی ها به عنوان گزینه دوم پس از هالند، لوکاکو را انتخاب کرده اند. رومن آبراموویچ، مالک چلسی در حال کار برای انتقال بازیکن اینتر است.

این گزارش ادعا می کند گرچه لوکاکو در اینتر خوشحال است و هنوز برای خروج از اینتر حرکتی نکرده، اما پیشنهاد چلسی می تواند حس خوشحالی مرد بلژیکی را بیشتر کند.

9404