الهامی: استقلال محبوبیت خاصی بین هواداران دارد/ اتحاد و شخصیت داریم

الهامی: استقلال محبوبیت خاصی بین هواداران دارد/ اتحاد و شخصیت داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما در تمام بازی ها چه 10 و چه 11 نفر باشیم برای برد وارد زمین می شویم.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: پیش از شروع صحبت هایم پیروزی والیبالیست های تیم ملی و کسب مدال طلای جواد فروغی را تبریک می گویم. فروغی در هر 2 جبهه قهرمان است. او هم قهرمان است و هم مدافع سلامت که کار جهادی می کند.

وی افزود: از مجموعه تیم تشکر می کنم که تا به اینجا خوب کار کرده ولی حالا به تیم قابل احترام و پرافتخارترین تیم آسیا رسیده ایم. استقلال تیمی است که محبوبیت خاصی بین هواداران دارد و روال خوبی در 8-9 هفته گذشته داشته است.

سرمربی نساجی یادآور شد: این تیم نتایج خوبی گرفته و دربی را برده است. این تیم توانسته به جایگاه اصلی خودش برسد و هوادارانش را راضی کند. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد البته ما هم نساجی هستیم و جایگاه خوبی داریم.هر دو تیم در دور برگشت امتیازات نزدیک به هم جمع کرده و از شرایط خوبی برخوردار هستند.

الهامی ادامه داد: فردا شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی از سوی دو تیم هستیم چون هر دو تیم به این بازی به شکلی نگاه می کنند که به روند موفقیت خود ادامه بدهند. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته است به برتری برسد.

وی در خصوص اینکه آیا نساجی در 2 بازی آتی با تمام قوا بازی می کند یا خیر گفت: ما در تمام بازی ها چه 10 و چه 11 نفر باشیم برای برد وارد زمین می شویم. ما نفرات اصلی یا ذخیره نداریم. امکان دارد فردا تغییراتی داشته باشیم. این تیم با نفراتی که کارش را شروع کرده فردا هم با همان نفرات به کارش ادامه خواهد داد.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه آیا قول می دهد فصل آتی تیم خوبی بسته شود یا خیر گفت: اینکه چه تیمی بسته شود را الان نمی توانم حرفی بزنم اما اگر من سرمربی نساجی باشم چون قول داده ام به آن پایبند هستم. امیدهای نساجی قهرمان کشور شده اند و حق آنها این است که خودشان را در ادامه راه نشان بدهند. حضور آنها در تیم بزرگسالان مزد آنها است مگر اینکه خودشان بخواهند به تیم های دیگر بروند. اعتقاد و ایمان دارم که بازیکنان تیم امید نساجی بسیار با توان هستند و اگر باشم از آنها استفاده می کنم.

الهامی در پاسخ به این سوال که رتبه ایده آل وی برای نساجی در پایان فصل چیست؛ گفت: مهم این است که اتحاد و شخصیت داریم. ما برای جدول بازی نمی کنیم ولی امیدوارم نتایجی بگیریم که لایق هواداران ما باشد. فردا هم هواداران نساجی و استقلال دلشان با تیمشان است و من امیدوارم تیم ما با یک بازی خوب و با کیفیت 3 امتیاز لازم را کسب کند.

۴۱۵۴