برای اولین بار مقابل آژاکس/ درخشش ستاره پنجم روی پیراهن جدید مونیخی ها

برای اولین بار مقابل آژاکس/ درخشش ستاره پنجم روی پیراهن جدید مونیخی ها

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ پیراهن خانگی جدید خود را برای فصل 2021/2022 ارائه داده است که از این لباس برای اولین بار در بازی دوستانه مقابل آژاکس آمستردام استفاده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، اولیور کان، اسطوره فوتبال آلمان و عضو هیأت مدیره باشگاه بایرن مونیخ این کشور گفت: "پیراهن جدید تیم ما در مسابقات خانگی فصل آینده، بیانگر مفاهیم خاصی برای باشگاه بایرن خواهد بود. پنجمین ستاره در این پیراهن روی سینه بازیکنانمان، به نوعی قدردانی از کسب موفقیت های بزرگ آن ها در دهه های گذشته محسوب می شود و در عین حال این ستاره انگیزه زیادی به همه ما می دهد که هرگز دست از تلاش بر نداریم و همچنان مصمم باشیم تا پله های رسیدن به اهداف و موفقیت ها را در آینده طی کنیم."

طراحی پیراهن قرمز تیره خانگی با شکل نوار قرمز روشن وی (V) شکل روی آن همراه است که در قسمت روی سینه به سمت پایین پیراهن دیده می شود. طبق معمول، در ناحیه گردن نیز عبارت "Mia San Mia" (ما اینیم که هستیم) نقش بسته است.

قرار است بازیکنان بایرن در بازی دوستانه روز شنبه ساعت 16.30 بعد از ظهر مقابل آژاکس آمستردام که در استادیوم آلیانز آرنای شهر مونیخ برگزار می شود، برای اولین بار این پیراهن جدید را به تن کنند.

9404