آقاجانپور: حیف است زحمات ۲۸ هفته ما از بین برود/ باید سهمیه آسیا را بگیریم

آقاجانپور: حیف است زحمات ۲۸ هفته ما از بین برود/ باید سهمیه آسیا را بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که آنها تحت هر شرایطی باید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد آقاجانپور درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا، گفت: ما می‌دانستیم که بازی آسانی در پیش نداریم، چون سایپا برای اینکه امیدهای خودش را در لیگ برتر زنده نگه دارد به سیرجان آمده بود تا سه امتیاز را بگیرد. آنها در طول بازی خیلی تلاش کردند و بازی خوبی را هم از خودشان به نمایش گذاشتند، اما خوشبختانه ما در نهایت بازی را بردیم تا در یک مقطع حساس سه امتیازی مهم بگیریم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که اگر پنالتی سایپا گل می‌شد آنها کار سختی برای پیروزی در این بازی داشتند، عنوان کرد: طبیعتاً اگر آن پنالتی گل می‌شد کار ما سخت‌تر می‌شد، ولی برای این بازی انگیزه زیادی داشتیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. از طرفی هم مهرداد بشاگردی با واکنش خوب خودش آن پنالتی را گرفت تا نقش مهمی در پیروزی تیم داشته باشد. ما تا آخرین لحظه برای پیروزی در این بازی امید داشتیم و خوشبختانه به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود این بدترین بازی تیمش بوده است، اظهار داشت: به هر حال گاهی اوقات پیش می‌آید که یک تیم با چنین وضعیتی مواجه می‌شود، ولی ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده خواسته‌های قلعه‌نویی را در زمین پیاده کرده و طوری بازی کنیم که سرمربی تیم راضی باشد.

آقاجانپور در مورد موقعیت خوب تیمش در لیگ برتر و جام حذفی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در لیگ برتر 28 هفته زحمت کشیدیم و حیف است که این زحمات هدر برود. گل‌گهر باید در این فصل سهمیه آسیا را بگیرد تا حداقل در پایان فصل خستگی از تن‌مان بیرون برود. در جام حذفی هم موقعیت خوبی برای قهرمانی داریم و مثل سه تیم دیگر به چیزی جز قهرمانی فکر نخواهیم کرد.

وی راجع به دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان هم خاطرنشان کرد: معتقدم که باید در دو بازی پایانی به پیروزی برسیم تا بتوانیم در نهایت سهمیه را کسب کنیم. می‌دانیم بازی سختی داریم، اما محکوم به برد هستیم.

6641