وکیا: نمی‌توانیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قول بدهیم/ کار کردن با رحمتی خیلی راحت است

وکیا: نمی‌توانیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قول بدهیم/ کار کردن با رحمتی خیلی راحت است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع - هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد تمایل دارد همچنان در این تیم بماند و زیرنظر سیدمهدی رحمتی کار کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یوسف وکیا درباره شرایط تیمش، اظهار داشت: بعد از تعطیلات برابر تیم‌هایی قرار گرفتیم که از لحاظ امتیازی به آنها نزدیک بودیم و خوشبختانه سه برد مهم و روحیه‌بخش به دست آوردیم. الان هم شرایط تیم خوب است و خودمان را آماده می‌کنیم تا در بازی برابر نساجی نیز نتیجه خوبی بگیریم. 
وکیا در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند، تصریح کرد: نمی‌توانیم بابت کسب سهمیه قول بدهیم و در مجموع قول دادن در فوتبال، حرفه‌ای نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم خیلی خوب امتیاز بگیریم. در این بین اگر به سهمیه آسیا برسیم که خیلی خوب خواهد شد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد بازی بعدی تیمش مقابل نساجی، خاطر نشان کرد: ما با تیمی روبه‌رو می‌شویم که شرایطی بحرانی دارد و می‌خواهد تحت هر شرایطی در لیگ برتر بماند. آنها در زمین خودشان دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی مطمئناً ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. ما می‌دانیم که بازی در زمین حریف بسیار سخت است خصوصاً اینکه باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم، ولی امیدواریم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم. 

وکیا راجع به وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه آیا قرار است در پدیده بماند هم گفت: بعد از شرایط سختی که در گل‌گهر داشتم به پدیده آمدم و از این انتخاب بسیار خوشحالم. از طرفی کار کردن با سیدمهدی رحمتی خیلی راحت است و دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد فصل بعد هم در پدیده بمانم. 

6641