تقابل پرسپولیس و فیروز کریمی/از مهار پنالتی مازیار زارع تا درگیری با فیلمبردار

تقابل پرسپولیس و فیروز کریمی/از  مهار پنالتی مازیار زارع تا درگیری با فیلمبردار

پایگاه خبری فوتبالی- جدال های فیروز کریمی با پرسپولیس همواره جذاب اما با حاشیه هایی نیز همراه بوده است.

به گزارش فوتبالی،فیروز کریمی، سرمربی تراکتور که توانسته از زمان حضورش روی نیمکت این تیم با کسب نتایج فوق العاده آنها را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه معرفی کند، این هفته رقابتی دیدنی با یحیی گل محمدی پیش رو خواهد داشت.

دو تقابل فیروز کریمی با پرسپولیس همواره در ذهن هواداران فوتبال ایران ماندگار است.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های فیروز کریمی با پرسپولیس را می‌توان روی نیمکت ملوان دانست، جایی که تیم او در آزادی موفق شد در جدالی دیدنی شاگردان حمید درخشان را شکست دهد. در آن بازی پرسپولیس صاحب یک فرصت ایده آل از روی ضربه پنالتی نیز شد که مازیار زارع موفق شد با پوشیدن پیراهن دروازه‌بانی و دستکش به دست آن را مهار کند و در ادامه با درخشش خود ملوان را به پیروزی در این بازی علیرغم یک یار کمتر برساند.

فیروز کریمی در پایان آن بازی و در واکنش به گرفتن پنالتی توسط مازیار زارع گفت: شانسی بود مازیار تا زمانی که در وسط زمین حضور داشت برای ما خوب بازی کرد و تا قبل از دروازه‌بان شدنش عالی بود. در آن لحظه که در آن دروازه قرار گرفت هندوانه هم به سمتش پرت می‌کردید، نمی‌توانست بگیرد و فرق توپ و هندوانه را نمی‌دانست؛ خدا کمک کرد.

یکی دیگر از تقابل های آقا فیروز و پرسپولیس به لیگ هجدهم و بازی پرسپولیس و گسترش فولاد بر می گردد که در پایان این بازی شاهد حاشیه هایی بین این مربی و فیلمبردار کنار زمین بودیم.

کریمی که در پایان مسابقه از سمت دروازه جنوبی به سمت رختکن حرکت می کرد، ناگهان با احساس مزاحمت از طرف دوربینی که به تعقیب او پرداخته بود نسبت به فیلمبرداری بدون اجازه وی واکنش نشان داد اما خیلی زود به خود مسلط شد و اقدام به دلجویی از فیلمبردار کرد. جالب اینکه کارگردان تلویزیونی با تیزهوشی کل تصویر را روی کریمی و صحنه پیش آمده زوم کرد تا همه ببینند بین فیروز و فیلمبردار چه می گذرد.

کریمی که در ابتدا ضربه ای به فیلمبردار زده بود تا بابت حضور وی در حریم خصوصی سرمربی واکنش نشان داده باشد، چند ثانیه بعد مانع از هجوم همراهانش به سمت فیلمبردار شد و مدام کلمه دوستت داریم را به زبان آورد تا در مواجهه با بینندگان میلیونی تسلط خود به اعصابش را به نمایش بگذارد.

او در آن بازی و در پایان یک جدال پرفشار و در شرایطی که ثانیه هایی با یک پیروزی بزرگ فاصله داشت، نتیجه را از دست داده بود و حق داشت عصبانی باشد.

حال که بعد از 3 سال شاهد تقابل فیروز کریمی و نیمکت پرسپولیس هستیم باید منتظر ماند و دید آیا این بازی جذاب باز هم با چاشنی حاشیه همراه خواهد بود یا نه.

7655