واکنش لاپورتا به پیشنهادات اتلتیکو و سیتی: گریزمان غیر قابل فروش نیست

واکنش لاپورتا به پیشنهادات اتلتیکو و سیتی: گریزمان غیر قابل فروش نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا در پی افزایش بودجه این باشگاه از طریق فروش بازیکنان هستند و رئیس بلوگرانا از علاقه تیم های مطرح اروپایی به مهاجم فرانسوی تیمش آگاه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اذعان کرد که آنتوان گریزمان در بازار نقل و انتقالاتی تابستان جاری حضور دارد و بلوگرانا برای فروش مهاجم فرانسوی خود، تماس هایی را با باشگاه های اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی داشته است.

ملی پوش با استعداد فرانسوی تا سال 2024 با آبی اناری ها قرارداد دارد که این بدان معنی است که بلوگرانا برای فروش او تحت فشار نیست، اما غول لالیگا باید از طریق فروش بازیکن، سرمایه ای جمع کند که به وسیله آن بتواند ورود تازه واردان را ثبت کنند و همچنین قرارداد لیونل مسی را هم تمدید کند. با در نظر داشتن این موضوع، لاپورتا می پذیرد که ممکن است معامله ای انجام شود كه گریزمان را از نیوکمپ دور كند و پیشنهادات مبادله بازیکنان نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

لاپورتا در حاشیه مراسم معرفی رسمی ممفیس دپای، به خبرنگاران گفت:

"گریزمان بازیکن بارسا است، او تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد و اگر شرایط تغییر نکند، ما روی او حساب می کنیم. البته تحرکاتی در بازار انجام شده و ما نمی توانیم انکار کنیم که پیشنهاداتی برای آنتوان وجود دارد. این نشانه کیفیت اوست. بازار امسال، خاص است و شما باید تحلیل درستی از مسائل داشته باشید. در انجام معاملات، شاید مجبور شوید به مبادله بازیکنان هم فکر کنید اما ما برای آنتوان بسیار ارزش قائل هستیم. باشگاه سرمایه گذاری بزرگی روی او انجام داد و ما از او راضی هستیم."

9404