ادعای یک رسانه عراقی؛ مهلت 24 ساعته عراق به کی‌روش

ادعای یک رسانه عراقی؛ مهلت 24 ساعته عراق به کی‌روش

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های عراقی خبرهای جدیدی درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش منتشر کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که برخی رسانه‌های این کشور حضور سرمربی سابق کلمبیا در عراق را قطعی می‌دانند اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هنوز توافقی بین کی‌روش و عراق صورت نگرفته است.

 پیش از این گفته می‌شد کی‌روش شرطهای مختلفی برای فدراسیون فوتبال عراق تعیین کرده- از دریافت بخش قابل توجهی از رقم قراردادش در ابتدای کار گرفته تا داشتن خانه و ماشین اختصاصی در امارات و زندگی در دوبی به جای حضور در بغداد – اما سایت عراقی winwin از قول یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده که کی‌روش هنوز پاسخی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال این کشور نداده است.

به گفته این منبع آگاه، شایعاتی که درباره درخواستهای کی‌روش منتشر شده صحت ندارد چرا که او هنوز موضع این مربی پرتغالی درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق مشخص نیست و در صورتی که کی‌روش تا یکی دو روز آینده پاسخ قطعی به عراقی‌ها ندهد، حریف ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی، سراغ گزینه‌های دیگرش خواهد رفت.

طبق این گزارش، فدراسیون فوتبال عراق به جز کی‌روش دو گزینه دیگر هم دارد که نامشان رسانه‌ای نشده اما یکی از آنها یک مربی اروپایی سرشناس( صفحه توئیتری IrqSport این مربی اروپایی را یک مربی آلمانی معرفی کرده) است و دیگری یک مربی کلمبیایی و حالا باید منتظر ماند و دید که تا یکی دو روز آینده چه خبر جدیدی درباره کی‌روش و تیم ملی عراق منتشر خواهد شد.

 1984