رکورد ویژه ریچارلیسون در لیگ برتر انگلیس با هتریک در المپیک

رکورد ویژه ریچارلیسون در لیگ برتر انگلیس با هتریک در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های المپیک 2020 توکیو به طور رسمی استارت خورده است و بازی های فوتبال این رقابت ها که میان تیم های جوانان یا همان تیم های امید کشور های مختلف است شروع شده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های روز اول رقابت های فوتبال المپیک 2020 توکیو، تیم ملی امید برزیل به مصاف تیم ملی امید آلمان رفت و در نهایت برزیلی ها موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 آلمان را شکست دهند و یک شروع مقتدرانه در این رقابت ها داشته باشند.

یکی از چهره های ویژه برزیلی ها در این دیدار، ریچارلیسون بود که در این بازی هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند. ریچارلیسون با این سه گل شروع مقتدرانه ای داشت و خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی المپیک 2020 توکیو معرفی کرد.

ریچارلیسون در رقابت های کوپا آمریکا هم در ترکیب برزیل بازیکن فیکس بود اما آن جا در فینال رقابت ها مقابل آرژانتین شکست خورد. این بازیکن برزیلی در حال حاضر در اورتون توپ می زند و گفته می شود که زیر نظر رئال مادرید هم قرار دارد.

ریچارلیسون با این هتریک، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد که در رقابت های المپیک، در یک بازی سه گل به ثمر می رساند و بدین ترتیب رکوردشکنی کرد.

1470