دور رفت مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا/ آیندهوون گالا را نقره داغ کرد

دور رفت مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا/ آیندهوون گالا را نقره داغ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دور رفت مرحله دوم مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا دیشب به پایان رسید و در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم فوتبال آیندهوون هلند با نتیجه پر گل پنج بر یک موفق شد تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه را در هم بکوبد.

به گزارش فوتبالی، دور رفت مرحله دوم مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته برگزار شد و غیر از پیروزی پر گل آیندهوون بر گالاتاسرای، در سایر مسابقات انجام شده نیز تیم فوتبال آلماتی قزاقستان دو بر یک بر تیم رد‌استار یا همان ستاره سرخ از صربستان چیره شد؛ تیم مالمو از کشور سوئد نیز با همین نتیجه دو بر یک مقابل حریفش هلسینکی فنلاند به برتری رسید؛ تیم فوتبال مورا از کشور اسلوونی برابر لودوگورتس بلغارستان به تساوی بدون گل دست یافت. تیم فوتبال اسلووان براتیسلاوا از کشور اسلواکی نیز مقابل تیم یانگ بویز سوئیس با نتیجه مساوی صفر صفر متوقف شد؛ تیم لژیا ورشوی لهستان موفق شد تیم فلورا‌تالین از کشور استونی را با حساب دو بر یک از پیش رو بردارد و تیم فوتبال المپیاکوس یونان هم با یک گل از سد تیم نفتچی آذربایجان گذشت.

رقابت های دور برگشت مرحله دوم مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

9404