ترکیب خط هافبک آقای خاص/ در اندیشه استفاده از وینا و ژاکا در خط میانی

ترکیب خط هافبک آقای خاص/ در اندیشه استفاده از وینا و ژاکا در خط میانی

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس وینا و گرانیت ژاکا در آستانه پیوستن به رم هستند و این که مورینیو چگونگی می خواهد از خریدهای جدید خود در ترکیب جالوروسی در فصل آینده استفاده کند، می تواند بسیار جالب باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، تقریبا می توان گفت که انتقال ماتیاس وینا به المپیکوی رم انجام شده است و مدافع سابق تیم پالمیراس می تواند روز پنجشنبه برای انجام معاینات پزشکی خود به پایتخت ایتالیا برود. قرارداد این بازیکن به ارزش حدودا 11 میلیون یورو به اضافه 2.5 میلیون یورو پاداش خواهد بود.

گرانیت ژاکا، بازیکن سوئیسی تیم فوتبال آرسنال انگلیس نیز در آستانه پیوستن به تیم جدید ژوزه مورینیو در سری آ ایتالیاست و پیش تر به صورت شخصی با تیم رم ایتالیا توافق کرده است. طبق این گزارش، بازیکن توپچی ها قبلاً به باشگاه لندنی اطلاع داده است که می خواهد به ژوزه مورینیو در رم بپیوندد. با این حال، هنوز توافقی بین دو باشگاه وجود ندارد، اما رم اطمینان دارد که سرانجام تمامی شرایط این بازیکن 28 ساله و باشگاه لندنی را تأمین و این انتقال را نهایی خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، ژاکا در ترکیب 1-3-2-4 رم با خط میانی متشکل از نیکولو زانیولو، لورنزو پلگرینی و هنریک مخیتاریان همراه با جردن ورتو به عنوان هافبک دفاعی پشت سر این نفرات و جلوی مدافعین؛ و البته یک مهاجم هدف نوک که می تواند ادین ژکو یا بورخا مایورال باشد و یا مهاجم سومی که باشگاه می خواهد به صورت ویژه جذب کند.

9404