پورحمیدی: دوست دارم به استقلال برگردم

پورحمیدی: دوست دارم به استقلال برگردم

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد که می‌خواهد برای فصل آینده به استقلال برگردد.

به گزارش فوتبالی، حسین پور حمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص  شکست تیمش در برابر تراکتور گفت: فکر می‌کنم در این بازی مثل همیشه نبودیم، ولی می‌توانستیم امتیاز بگیریم.متأسفانه بابت اشتباهات داور نیز اذیت شدیم چراکه یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یکی از گل‌های تراکتور هم در موقعیت آفساید به ثمر رسید. ما اصلاً دوست نداشتیم در خانه ببازیم ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد.

پورحمیدی در ارتباط با  گل‌هایی که در این بازی دریافت کرد و همچنین شائبه‌هایی که درخصوص دریافت این گل‌ها ایجاد شده است گفت : هر فوتبالیستی می‌تواند روز خوب و بد داشته باشد و این در حالی است که من در جام حذفی عملکرد بسیار خوبی در برابر همین تیم داشتم.همیشه تلاش می‌کنم که نان حلال سر سفره ببرم و زیاد مهم نیست دیگران در مورد من چه فکری می‌کنند.من در این بازی تمرکز لازم را نداشتم و خودم هم بابت گل‌هایی که دریافت کردم ناراحتم اما بازهم می‌گویم که روز خوب و بد برای هر فوتبالیستی وجود دارد.

پورحمیدی بابیان اینکه در این فصل عملکرد خوبی در آلومینیوم اراک داشته است تصریح کرد: همیشه باانگیزه  و با تلاش زیاد برای تیمم بازی کردم تا بتوانم بهترین عملکرد ممکن را در آلومینیوم داشته باشم. شاید اشتباهاتی که انجام دادم به خاطر تیمی که برای فصل آینده با آن قرارداد امضا کرده‌ام ، حساسیت‌های برای بقیه ایجاد کند، و من هم از این قضیه ناراحتم ، اما همان‌طور که گفتم ممکن است هر بازیکنی دچار اشتباه شود.

گلر جوان تیم فوتبال آلومینیوم ضمن اینکه معتقد است حضور در آلومینیوم به پیشرفت فوتبالی‌اش کمک کرد اظهار داشت: وقتی به‌صورت قرضی به این تیم آمدم برایم خوب شد چون‌که به تجربیاتم اضافه شد ، از طرفی در استقلال به خاطر دو دروازه‌بان  نمی‌توانستم شانس زیادی برای بازی داشته باشم، البته حالا هم باید به این موضوع اشاره کنم که دوست دارم برای فصل آینده به استقلال برگردم و پیراهن این باشگاه را بر تن کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند رضایت تراکتور را برای حضور در استقلال  جلب کند خاطرنشان کرد: به‌هرحال تراکتور و هوادارانش برای من بسیار قابل‌احترام هستند، اما چند ماه پیش نمی‌دانم چرا آقای مددی من را با بازیکن معاوضه کرد تا بازیکن تراکتور محسوب شوم. واقعیت این است که من دوست دارم رضایت باشگاه تراکتور را جلب کنم و به استقلال برگردم.

پورحمیدی در پایان صحبت‌هایش  گفت : جا دارد همین‌جا از زحمات آقای منصوریان هم تشکر کنم که همواره از بازیکنانش حمایت می‌کند وامی‌دارم آلومینیوم روزهای خوبی را در پیش داشته باشد.

1470