ریبری عاشق فوتبال ایتالیاست/ رم، پارما یا سری بی، مقصد بعدی صورت زخمی

ریبری عاشق فوتبال ایتالیاست/ رم، پارما یا سری بی، مقصد بعدی صورت زخمی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک ریبری عاشق ایتالیا است و حتی پس از آن كه باشگاه فیورنتینا از تمدید قرارداد این بازیکن خودداری كرد، باز هم می خواهد در سری آ بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، فرانک ریبری، بازیکن 38 ساله فرانسوی در حال حاضر یک بازیکن آزاد به حساب می آید زیرا بعد از دو سال حضور در استادیوم آرتمیو فرانکی و تیم فوتبال فیورنتینا، این باشگاه تصمیم به ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن نگرفت.

داویده لیپی، مدیر برنامه ریبری در این باره به رسانه های ایتالیایی گفت: "ریبری تجربه فوق العاده ای با فیورنتینا داشت اما آن ها گزینه های مختلف دیگر را برای جایگزینی فرانک انتخاب کردند. بسیاری از باشگاه های جهان به موکلم علاقمند هستند اما او به من گفت که می خواهد در ایتالیا و سری آ بماند. او عاشق ایتالیا و فوتبال این کشور است."

ریبری در طول دو فصل حضور در فلورانس، 51 بازی برای ویولا انجام داده، پنج گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز ارسال کرده اما در عین حال دو بار هم با کارت قرمز داوران در حین مسابقات مواجه و از زمین بازی اخراج شده است. فرانک ریبری در عرصه ملی نیز 81 بازی برای تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داده و 16 بار نیز دروازه حریفان تیم ملی کشورش را گشوده است.

این وینگر با تکنیک فرانسوی 12 سال را در آلمان و تیم فوتبال بایرن مونیخ گذراند و پیش از آن نیز عضو تیم های بولون، المپیک آلس، استاد برست، گالاتاسرای و المپیک مارسی بوده است.

در حال حاضر پیشنهاداتی از تیم های آ اس رم، پارما (که در همین تابستان جانلوئیجی بوفون را به خدمت گرفت) و همچنین تیم هایی از سری بی فوتبال ایتالیا برای فرانک ریبری وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

9404