سه بازیکن مغضوب؛ هم چنان دور از لیست نفت

سه بازیکن مغضوب؛ هم چنان دور از لیست نفت

پایگاه خبری فوتبالی- نفت مسجد سلیمان دیشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در استادیوم آزادی تهران به مصاف استقلال رفت و یک بر صفر بازنده شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با این حال نفت مسجد سلیمان خوش شانس بود که دیشب هم ذوب آهن باخت و هم سایپا تا با 28 امتیاز هم چنان در رده سیزدهم جدول باقی بماند و شرایطش برای ماندن در جدول رده بندی لیگ برتر ایده آل داشته باشد به این خاطر که در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها 5 امتیاز از دومین نامزد سقوط یعنی سایپا پیش است.

 و اما در بازی دیشب سه بازیکنی که مورد غضب باشگاه نفت قرار گرفته اند و بعد از بازی با ذوب آهن از حضور در تمرینات منع شده اند در لیست تیم نبودند و به نظر می رسد غیبت آنها در دو هفته پایانی هم ادامه داشته باشد. میثم تهیدست – مصطفی ناییج پور و نیما انتظاری سه بازیکنی هستند که بعد از شکست 3-2 نفت مسجد سلیمان در برابر ذوب آهن از اردوی تیم کنار گذاشته اند و فعلا حق شرکت در تمرینات تیم را ندارند.

محمود فکری در پایان بازی با ذوب آهن برخی از بازیکنان تیمش را متهم به کم کاری کرد و از کمیته اخلاق خواست که فیلم نیمه اول این بازی را به دقت بررسی کند.

۴۱۵۴