موسوی: بازیکنان استقلال فقط به قهرمانی جام حذفی فکر کنند

موسوی: بازیکنان استقلال فقط به قهرمانی جام حذفی فکر کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در لیگ برتر سوم شد و حالا فقط قهرمانی در جام حذفی را می‌خواهد و این برای تیمی که شایستگی‌های زیادی دارد دور از دسترس نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی موسوی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال با همدلی و اتحاد بازیکنان و کادر فنی به سه امتیاز ارزشمند رسید تا نشان دهد آنها فقط به فکر موفقیت هستند.

وی افزود: استقلال در این بازی تغییراتی را در ترکیب خود داشت و نفراتی که از سوی فرهاد مجیدی جواز حضور در میدان را پیدا کردند عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشتند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عملکرد خط دفاعی استقلال در این مسابقه ستودنی بود و آنها بار دیگر بدون اشتباه ظاهر شده و اجازه خودنمایی را به بازیکنان حریف ندادند.

موسوی تصریح کرد:  استقلال پس از برد در شهرآورد به یک نتیجه ارزشمند رسید تا ثابت کند با فرهاد مجیدی همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی تاکید کرد: استقلال در لیگ برتر سوم شد و حالا فقط قهرمانی در جام حذفی را می‌خواهد و این برای تیمی که شایستگی‌های زیادی دارد دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: کادرفنی و بازیکنان استقلال باید مورد حمایت مدیریت قرار بگیرند، این تیم نباید اینقدر مظلوم باشد و در شرایطی که بهترین شرایط را دارد به حال خود رها شود.

۴۱۵۴