برچسب قیمت جدید روی پوگبا/ ستاره فرانسوی حالا در تیررس پی اس جی است

برچسب قیمت جدید روی پوگبا/ ستاره فرانسوی حالا در تیررس پی اس جی است

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا، ستاره تیم فوتبال منچستر یونایتد هدف نقل و انتقالاتی باشگاه پاریسن ژرمن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، پل پوگبا، ستاره تیم فوتبال منچستر یونایتد در آستانه توافق شخصی با باشگاه پاریسن ژرمن است. با این حال، گلیزرها (مالکان منچستر) مایل نیستند اجازه دهند او با قیمت ارزان برود و خواهان پول کلانی هستند تا اجازه دهند بازیکن 28 ساله فرانسوی این باشگاه را ترک کند.

در حال حاضر، منچستر یونایتد می خواهد پوگبا بماند. فقط یک سال از قرارداد فعلی ملی پوش فرانسوی با شیازین سرخ باقی مانده است و در حال حاضر توافقی برای امضای تمدید قرارداد نیز وجود ندارد. چندین باشگاه با این هافبک میانی که از زمان جدایی از تیم یوونتوس در تابستان 2016 فقط دو جام کسب کرده است، مرتبط شده اند. باشگاه بارسلونا علی رغم وضعیت وخیم مالی خود یکی از این تیم هاست و گزارش ها حاکی از آن است که آن ها به دنبال اننجام مبادله بازیکن با بازیکن برای آوردن پوگبا به کاتالونیا هستند. باشگاه یوونتوس نیز بین تیم های خواهان پوگبا دیده می شود؛ بانوی پیر مشتاق خرید دوباره هافبک سابق خود است.

طبق گزارش رسانه ها، پی اس جی توانسته با جاه طلبی خود پوگبا را متقاعد کند، خصوصاً پس از این که موفق شد جیانلوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی را تاکنون جذب کند و ستاره یونایتد را برای رفتن به پاریس مشتاق کند. با این حال، گلیزرها مایل نیستند که بازیکن ارزشمند خود را با قیمت ارزان از دست دهند.

با توجه به این که فقط یک سال از قرارداد پوگبا باقی مانده است، رسانه ها مدعی شده اند که سران منچستر می خواهند با قیمتی حدود 62 تا 72 میلیون پوند هافبک خود را به فروش برسانند. این مبلغ نزدیک به 89 میلیون پوند است که آن ها پنج سال پیش برای جذب این هافبک پرداخت کرده اند اما این که آیا پی اس جی تصمیم به خرج کردن این رقم بالا (آن هم با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا) بگیرد یا خیر، باید منتظر ماند.

اگر شیاطین سرخ پوگبا را از دست بدهند، به طور حتم چندین نام بزرگ از بازیکنان فوتبال به این باشگاه لینک خواهند شد.

9404