عملیات موفق پرسپولیس در تبریز؛ تفاضل گل بهتر از سپاهان

عملیات موفق پرسپولیس در تبریز؛ تفاضل گل بهتر از سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل‌محمی با برتری پرگل مقابل ماشین سازی گام دیگری در راه رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی‌شان در لیگ برداشتند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی رفت که یحیی گل‌محمدی دو هدف را در این بازی دنبال می‌کرد. ابتدا کسب 3 امتیاز و تداوم صدرنشینی و دوم برتری با تعداد گل بالا تا اگر کار قهرمانی به محاسبه تفاضل گل کشید، پرسپولیس مشکلی از این بابت نداشته باشد.

دبل دو مهاجم پرسپولیس در این بازی در کنار گل احمد نوراللهی باعث شد تا پرسپولیس برای دومین بار در این فصل، بتواند یک بازی لیگ برتری را با برد 5 گله به پایان برساند.

قرمزها با 5 گلی که مقابل ماشین سازی به ثمر رساندند، حالا صاحب تفاضل گل 29 هستند تا از این حیث هم آمار بهتری به نسبت نزدیکترین تعقیب‌کننده‌شان یعنی سپاهان داشته باشند.

با این نتیجه اگر پرسپولیس مقابل تراکتور مساوی کند، سپاهان تنها در شرایطی می‌تواند به صدر جدول برسد که با اختلاف سه گل برنده دربی اصفهان شود و پیروزی سپاهان مقابل ذوب آهن با اختلاف کمتر از سه گل، این تیم را به صدر جدول( در صورت توقف پرسپولیس) نخواهند رساند.

با نتایجی که در بازیهای امشب رقم خورد، پرسپولیس کماکان مدعی اصلی قهرمانی است و می‌تواند با پیروزی در دو بازی بعدی‌اش، قهرمانی‌اش در لیگ بیستم را جشن بگیرد و حالا یحیی و شاگردانش، 180 دقیقه تا رسیدن به هدفشان فاصله دارند.

7655