استیلی: پرسپولیس از اتفاقات دربی درس بگیرد

استیلی: پرسپولیس از اتفاقات دربی درس بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که شاگردان یحیی گل‌محمدی باید از بازی مقابل استقلال باید درس بگیرند.

به گزارش فوتبالی، حمید استیلی درباره شرایط پرسپولیس بعد از باخت در ضربات پنالتی دربی جام حذفی گفت: برخی روزها در فوتبال روز خوب بازیکنان و کادر فنی نیست و من معتقدم مقابل استقلال، بازیکنان پرسپولیس با روزهای خوب خود فاصله داشتند که امیدوارم مجموعه تیم از این بازی به عنوان یک تجربه خوب استفاده کنند تا این اتفاقات تکرار نشود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شاگردان یحیی باید تمام قدرت خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر بگذارند. خوشبختانه بعد از دربی جو خوبی در تیم به وجود آمد که این هم دلیل تجربه بالای کادر فنی و مدیریت تیم است که کمک کردند تا این انسجام تیمی با حمایت هواداران از بین نرود.

از دید استیلی باخت در دربی نمی‌تواند تاثیری روی وضعیت پرسپولیس در سه بازی آخرش در لیگ برتر بگذارد: با درایت و تجربه‌ای که از کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس سراغ دارم معتقدم  آنها به خوبی تیم را مهیای سه بازی آینده خواهند کرد. قهرمانی در لیگ برتر بسیار مهم‌تر و ارزشمند‌تر از جام حذفی است چون شرایط و بازی های برگزار شده در لیگ برتر اصلا با جام حذفی قابل مقایسه نیست.

سرمربی اسبق پرسپولیس در بخش پایانی صحبتهایش اظهار کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس یک بازی حساس هم در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد باید کادر فنی سعی کند در مدت باقی مانده روی استقلال تاجیکستان هم تمرکز کند و از این تیم غافل نباشد چون اگر قرار باشد در تاجیکستان تیم به میدان برود قطعا کار آسانی نخواهد داشت.

7655