زولا: اینسینیه وارث من است/ رونالدو باید حرکاتش را با سیستم یووه سازگار کند

زولا: اینسینیه وارث من است/ رونالدو باید حرکاتش را با سیستم یووه سازگار کند

پایگاه خبری فوتبالی - جانفرانکو زولا معتقد است که اینتر همچنان تشنه کسب اسکودتو است و ادعا می کند لورنزو اینسینیه در فصل آتی می تواند به بازیکن برتر سری آ تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، جانفرانکو زولا، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا پیش از آغاز مسابقات فصل آینده لیگ سری آ ایتالیا با رسانه های این کشور گفتگو کرد. پیشکسوت 55 ساله فوتبال ایتالیا معتقد است که فصل آینده ایتالیا، لیگ متعادلی خواهد بود اما اینتر را بالاتر از رقبای خود می بیند.

در ادامه، گزیده ای از صحبت های زولا درباره تیم های مدعی در لیگ سری آ ایتالیا را با هم می خوانیم:

"اینتر در صدر شانس های قهرمانی است زیرا مدافع عنوان قهرمانی همیشه مورد علاقه است، سپس من میلان، یوونتوس، ناپولی و آتالانتا را می پسندم. تماشای بازی های رم و لاتزیو هم برای من سرگرم کننده خواهد بود."

"اینزاگی در لاتزیو واقعا خوب عمل کرده است؛ بنابراین می تواند مسیر کونته را در اینتر ادامه دهد. روملو لوکاکو با کونته پیشرفت زیادی کرده است. او قبلاً به داشتن بعضی ضعف ها متهم می شد، حالا او یک مهاجم کامل است که باعث می شود بقیه اعضای تیم خوب بازی کنند. هاکان چالهان اوغلو از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است، اما جایگزینی کریستین اریکسن که در نیم فصل دوم سال قبل نقش مهمی داشت، کار آسانی نخواهد بود. فراموش نکنید اینتر بارلا را دارد که اغلب توپ های آخر در این تیم به او ختم می شود."

"من ژیرو را به خوبی می شناسم، او یک فوتبالیست عالی و یک شخصیت برتر است. من فرمول میلان را دوست دارم زیرا در طول زندگی حرفه ای خود آن را تجربه کردم."

"هنگامی که من جوان تر بودم سعی کردم مانند مارادونا یا کارکا باشم. وقتی بزرگتر شدم، نمی خواستم فرانک لمپارد، جیمی فلوید هاسلبنک یا هر مرغ بهاری دیگری جای من را بگیرند."

"مائوریتسیو ساری باید در شرایط مناسب قرار گیرد تا خوب کار کند، لاتزیو تاکتیک های خود را تغییر می دهد اما طولی نمی کشد که بازیکنان می فهمند که مربی چه می خواهد."

"من انتظارات زیادی از فدریکو کیزا و پائولو دیبالا دارم. آرژانتینی فصل گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، اما از ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار است. کریستیانو رونالدو می خواهد بیش از 20 گل به ثمر برساند. با این حال باید دید که آیا حرکات وی با سیستم یوونتوس سازگار است یا خیر."

"من کنجکاوم که خوزه مورینیو را در رم ببینم. مورینیو تیم خوبی دارد و تجربه مدیریت شرایط سخت و بالا بردن سطح کیفی تیمش را دارد. امیدوارم که این فصل، فصل نیکولو زانیولو باشد، او می تواند به یک ستاره برای آتزوری تبدیل شود."

"اگر کالیدو کولیبالی بماند، ناپولی می تواند خوب عمل کند. ویکتور اوسیمن برای لوچیانو اسپالتی کاملا مناسب است، زیرا او با سرعت مناسب به فضا حمله می کند. اینسینیه فوتبال را در DNA خود دارد. او می تواند وارث من و زولای بعدی رقابت های سری آ باشد، حتی اگر من نسبت به او گل های بیشتری زده باشم."

9404