رونالدو می‌خواست بازیکن سابق بارسلونا را به یوونتوس ببرد

رونالدو می‌خواست بازیکن سابق بارسلونا را به یوونتوس ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ اولین پیش فصل کامل خود در سویا را تجربه می کند چرا که فصل گذشته در نزدیکی شروع لالیگا به تیم آندلوسی ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ در سال 2019 در یک قدمی پیوستن به یوونتوس بود اما با فشار بارسلونا در تیم کاتالان ماندنی شد و سال بعدش هم به سویا رفت. خودش در این باره می گوید:" در تابستان 2019، رونالدو شخصا با من تماس گرفت تا به یوونتوس بروم. به من گفت که باشگاه ایتالیایی هم من را می خواهد اما انتقال انجام نشد چرا که بارسلونا 50 میلیون یورو طلب کرد. از نظرشان بیش از حد گران بود."

یک سال بعد راکیتیچ با 1.5 میلیون یورو از بارسلونا به سویا پیوست. ایوان در فوریه 2020 گفته بود که دوست دارد روزی در کنار رونالدو بازی کند:" او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. از دیدن بازیش لذت می برم و از نظر من یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است."

بازیکن کروات سالهای درخشانی را در بارسلونا داشت و در نهایت تصمیم گرفت که به تیم سابقش سویا برگردد. او حالا در تیم  آندلوسی سالهای پایانی فوتبالش را سپری می کند هر چند که تقدیر می توانست طور دیگری پیش برود و اگر بارسا در سال 2019 اجازه فروش او به یوونتوس را می داد، ماجرا کلا به شکل متفاوتی پیش می رفت.

4125