سایپا سقوط کند امتیاز تیم لیگ برتری نمی‌خرد

سایپا سقوط کند امتیاز تیم لیگ برتری نمی‌خرد

پایگاه خبری فوتبالی- در صورتی که تیم فوتبال سایپا به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کند، این باشگاه تصمیمی برای خرید امتیاز تیمی از لیگ برتر ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رقابتهای لیگ برتر در حالی سه هفته پایانی‌اش را پیش رو دارد که سقوط تیم ماشین سازی به لیگ یک قطعی شده و رقابت فشرده‌ای بین سایپا، ذوب آهن، نفت مسجد سلیمان و نساجی برای فرار از سقوط در پیش است. اما شرایط جدول و نحوه امتیازات به نوعی است که بیشترین خطر سقوط متوجه تیم سایپا است.

با وجود اینکه گفته می‌شد در صورت سقوط سایپا به لیگ یک شاید این تیم امتیازی را در لیگ برتر خریداری کرده و باز هم در این مسابقات بماند، اما پیگیری‌های انجام شده نشان می دهد هنوز چنین تصمیمی در مجموعه سایپا اتخاذ نشده و مدیران باشگاه هیچ چراغ سبزی از مجمع خود برای این کار دریافت نکرده‌اند تا در صورت سقوط احتمالی سایپا، این تیم برای اولین بار در تاریخ فعالیتش در رقابتهای لیگ دسته اول حضور پیدا کند.

تیم فوتبال سایپا امشب و از ساعت ۲۱:۱۵ در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود که نتیجه این بازی در سرنوشت این تیم بسیار تاثیر گذار است و در صورت شکست، احتمال قطعی شدن سقوط این تیم زیاد می‌شود.

7474