کادر فنی سایپا در لیگ بیستم کامل شد

کادر فنی سایپا در لیگ بیستم کامل شد

خبرگزاری فوتبالی- با مشخص شدن مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز سایپا کادر فنی این تیم در فصل آینده تکمیل شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال سایپا تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر از چهارشنبه این هفته آغاز خواهد شد. پس از قطعی شدن ادامه حضور ابراهیم صادقی روی نیمکت سرمربیگری سایپا، تغییراتی در جمع اعضای کادرفنی وی ایجاد شد.

بر همین اساس پیروز قربانی و کاظم برجلو به عنوان دستیار در کنار این مربی جوان در فصل آینده فعالیت خواهند کرد. همچنین محمد عشقی که دارای دکترای فیزیولوژی ورزشی بوده و در تیم‌های ماشین سازی، پارس جنوبی و نفت تهران، با هومن افاضلی کار می‌کرد هم به عنوان مربی بدنساز در کادر فنی سایپا حضور خواهد داشت.

فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم‌های ملی جوانان، فولاد، استقلال خوزستان، پارس جنوبی هم به عنوان مربی دروازه بان ها در کادر فنی سایپا خواهد کرد.

بیژن طاهری فصل گذشته به عنوان دستیار اول ابراهیم صادقی فعالیت می‌کرد که اکنون جای خود را به پیروز قربانی داده و پس از جدایی اشکان نامداری و علی اصغر قربانعلی‌پور هم که به تیم شهر خودرو پیوسته‌اند، محمد عشقی و فرشاد بختیاری زاده در جمع مربیان سایپا به جای این نفرات فعالیت خواهند کرد.

تیم فوتبال سایپا تهران پس از جذب برخی بازیکنان مدنظر کادر فنی این تیم از چهارشنبه 26 شهریور تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌کند. بر همین اساس شاگردان ابراهیم صادقی فردا تست کرونا می‌دهند و پس از مشخص شدن جواب این تست‌ها تمرینات آماده‌سازی این تیم آغاز خواهد شد.

7474