ابراهیم صادقی: سه بازیکن دیگر به فهرست سایپا اضافه می‌شوند

ابراهیم صادقی: سه بازیکن دیگر به فهرست سایپا اضافه می‌شوند

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی سایپای تهران گفت: تا قبل از شروع لیگ، سه بازیکن دیگر به جمع نارنجی پوشان اضافه خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صادقی با اشاره به شرایط این روزهای سایپا گفت: ما یکی از تیم‌هایی بودیم که زودتر از سایر تیم‌ها، تمرینات خود را آغاز کردیم. یک اردوی خوب را در بروجن برگزار کردیم که توانست کمک بسیار خوبی به ما داشته باشد. ضمن اینکه سعی کردیم توسعه فوتبال را با هماهنگی مجموعه باشگاه سایپا در برخی از شهرها داشته باشیم. پخش توپ و لباس یکی از کارهای مهمی بود که باشگاه سایپا برای توسعه فوتبال کشور انجام داد.

صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه باشگاه سایپا ۶ بازیکن در تیم امید، سه بازیکن در تیم ملی جوانان و سه بازیکن دیگر در تیم ملی بزرگسالان دارد. این نشان داده عملکرد سایپا در مجموع قابل قبول بوده است. تیم ما از نظر آمادگی هم شرایط ایده آلی دارد و تلاش می‌کنیم با بازیکن سازی که هدف اصلی باشگاه سایپا است، بتوانیم نفرات خوبی را به فوتبال کشور ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که از فصل نقل و انتقالات راضی بوده اید یا خیر؟ گفت: چه بازیکنانی که از تیم جدا شده اند و یا جدیداً به تیم پیوسته اند همه با نظر خود من بوده است. البته سه بازیکن دیگر تا شروع لیگ به جمع ما اضافه خواهند شد تا بتوانیم حضوری پرقدرت در لیگ نوزدهم داشته باشیم.

سرمربی سایپای تهران در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا به اردوی خارج از کشور نرفت، اظهار داشت: هدف مجموعه سایپا این بود که با حضور در اردوی داخلی هزینه‌ها را کمتر کرده و به اقتصاد کشور کمک کنیم. البته امیدوارم شرایطی در کشور ما به وجود بیاید که بتوانیم کمپ‌های خوبی داشته باشیم تا دیگر هیچ تیمی برای اردوهای آماده سازی از کشور بیرون نرود.

صادقی در خصوص هدف گذاری این باشگاه برای لیگ نوزدهم اظهار داشت: هدف ما پیشرفت و رسیدن به جایگاه‌های بهتر است. من در طول سال‌هایی که در سایپا بازی می‌کردم هم قهرمانی به دست آوردم و هم بالا و پایین جدول را دیده ام و از تجربه خوبی برخوردارم اما تلاش می‌کردیم که یک جایگاه در خور شأن سایپا در لیگ نوزدهم به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است لیگ با تأخیر آغاز شود، گفت: برای ما که با برنامه ریزی دقیق کارمان را شروع کردیم و یکی از تیم‌هایی بودیم که زودتر از بقیه شروع کردیم، این اتفاق خوب نیست. امیدوارم مسابقات در زمان اعلام شده برگزار شود تا دچار مشکل نشویم.

سرمربی سایپای تهران خاطرنشان کرد: مسئولیت ورزشگاه‌ها برای آماده سازی به عهده وزارت ورزش است و تیم‌ها نمی‌توانند در این زمینه دخالت کنند بنابراین چون وزارت ورزش متولی این امر است، امیدوارم شرایطی فراهم شود که ورزشگاه‌ها آمادگی کامل را برای شروع مسابقات داشته باشند.

صادقی در پایان و در پاسخ به این پرسش که بعضی از تیم‌ها خواستار افزایش سهمیه لیگ برتری شده اند، تأکید کرد: در این مورد نظری ندارم و نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.




9697