ماشین سازی با همه بازیکنان آماده بازی با پرسپولیس

ماشین سازی با همه بازیکنان آماده بازی با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- از حوالی ظهر امروز خبر آمد که شاگردان علیرضا اکبرپور اردوی ماشین سازی را پیش از بازی با پرسپولیس ترک کرده اند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار بود تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز بخشی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شود تا آنها با روحیه بیشتری به مصاف پرسپولیس بروند اما این اتفاق رخ نداد تا اخباری مبنی بر ترک اردو توسط بازیکنان خشمگین تیم تبریزی، منتشر شود. گفته می شد که ۶ بازیکن تیم ماشین سازی اردو را ترک کردند و بقیه بازیکنان هم در لابی هتل حضور دارند و آماده ترک اردو هستند.

این اخبار در حالی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که دقایقی پیش باشگاه ماشین سازی با انتشار تصاویری از جلسه فنی این تیم با حضور بازیکنان و کادر فنی به شایعات منتشر شده درباره ترک اردو توسط شاگردان علیرضا اکبرپور پایان دهد.

باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان ماشین سازی در قبال دریافت مطالبات خود در اردوی این تیم پیش از بازی با پرسپولیس در اردو حضور پیدا کرده اند یا باز هم مانند گذشته روی قول مدیران این تیم حساب کرده اند. 

البته در تصاویر مشخص است که همه در اردو حاضر هستند. ماشین سازی تبریز،تیمی است که به دلیل قطعی شدن سقوطش حالا با خیال راحت تری بازی می کند و این را در چند بازی گذشته اش مقابل تیم های سپاهان، مس رفسنجان و پدیده نشان داده بود. باید دید ماشینی ها می توانند معادلات قهرمانی پرسپولیس را بر هم بزنند یا نه.

7655