ابهام باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات سوشا مکانی

ابهام باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات سوشا مکانی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان برای پرداخت طلب سوشا مکانی با تردید هایی مواجه هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پایگاه خبری فوتبالی روز گذشته در گزارشی کامل به آنچه درباره مطالبات باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن سابق خود (سوشا مکانی و شایان مصلح) پرداخت، اما از ساختمان قرمزها خبر می رسد این باشگاه علیرغم تعهدی که براس تسویه بدهی به این دو بازیکن داده است اما بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است این باشگاه نباید مبلغ طلب 850 میلیونی این بازیکن را پرداخت کند. 

پرسپولیسی ها معتقدند سوشا مکانی متعهد شده به صورت کتبی که حدود 150 میلیون تومان از پرسپولیس مطالبات دارد و به همین دلیل نمی توانند مبلغی بیش از این به او بپردازند.

اما موضوع اصلی این است که شنیده می شود باشگاه پرسپولیس به این دلیل که سوشا مکانی در چند مقطع با صحبت هایش در گفتگو با رسانه ها و به ویژه در فضای مجازی اسباب ناراحتی و دلخوری هواداران را فراهم کرده، تصمیم ندارد به راحتی مطالبات این دروازه بان را پرداخت کند.

گفته می شود در همین مدت باقی مانده تا زمان پایان مهلت باشگاه پرسپولیس مدیران این باشگاه و بخش حقوقی پیگیر این موضوع هستند تا حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع نشود، آنها همچنان از کمیته تعیین وضعیت برای رای که صادر شده شاکی هستند و با توجه به مدارکی که در اختیار دارند خواستار تغییر رای صادره به نفع باشگاه پرسپولیس هستند.

باید منتظر ماند و دید چالش باشگاه پرسپولیس و سوشا مکانی که این روزها در فضای مجازی با حضور هواداران این تیم حسابی داغ شده است به کجا خواهد رسید و آیا قرمزاها در این دعوای حقوقی پیروز خواهند شد یا در نهایت با ید مطالبات او را پرداخت کنند.

 باشگاه پرسپولیس پرونده سوشا مکانی را به کمیته استیناف فرستاده تا چند ماه بیشتر برای پرداخت مطالبات او فرصت داشته باشد.

7655