مژدهی: کادر فنی و بازیکنان استقلال توقع احترام دارند

مژدهی: کادر فنی و بازیکنان استقلال توقع احترام دارند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: مدیران استقلال باید بهترین زمینه را برای این تیم فراهم کنند نه اینکه باعث شوند تا آرامش تیم از بین برود.اکنون کادر فنی و بازیکنان تیم، توقع احترام و توجه دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «عباس مژدهی» اظهار داشت: استقلال با برتری مقابل پرسپولیس از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد و در بهترین وضعیت به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

وی افزود: ناراحت کننده‌ترین موضوع برای استقلال، حاشیه‌ها و اتفاقاتی است که برای این تیم رخ داده است. واقعا وقتی این حاشیه‌ها و ماجراها را در مطبوعات خواندم، ناراحت شدم. آبی‌پوشان نباید چنین شرایطی داشته باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مدیران استقلال باید بهترین زمینه را برای این تیم فراهم کنند نه اینکه باعث شوند تا تیم به هم بریزد.

مژدهی تصریح کرد: سیدحسین حسینی با آرامش و بدون حاشیه ‌روزهای نیمکت نشینی را تحمل کرد تا مزد آن را در شهرآورد با مهار ضربه پنالتی مهدی عبدی بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال در هفته‌های اخیر نتایجی خوبی گرفته و مربیان و بازیکنان این تیم به جای بی احترامی توقع دارند برخورد خوبی با آنها شود، این که مدیران باشگاه استقلال پس از برد بزرگ‌ترین بازی فصل کوچک‌ترین تبریکی به تیم نمی‌گویند فاجعه است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مسوولان وزارت ورزش که مدیران استقلال را انتخاب کردند وظیفه دارند در این شرایط پا پیش گذاشته و این حاشیه‌ها را برطرف کنند.

7474