توضیح استیلی درباره نقش ماجدی در انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید

توضیح استیلی درباره نقش ماجدی در انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر فنی و سرمربی سابق تیم ملی امید صحبتهای دستیار سابق فرهاد مجیدی درباره نحوه انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید را تائید کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه سرمربی استقلال، دیروز و در بخشی از صحبتهایش با خبرنگاران به دلیل جدایی فرشاد ماجدی از کادر فنی تیمش اشاره کرد، ماجدی در یادداشتی به صحبتهای او واکنش نشان داد.

در بخشی از این یادداشت امده است: زمانی که مربی تیم‌ ملی امید بودم  و در حالی که آقای کرانچار قراردادش را با تیم امید فسخ کرد من ایشان(مجیدی) را به آقای استیلی معرفی کردم و گفتم مربی جوان و آینده‌داری است. حمید استیلی هم از فرهاد مجیدی برای سرمربیگری تیم امید دعوت کرد.

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره این بخش از صحبتهای ماجدی گفت: فرشاد ماجدی سابقه همکاری و رفاقت چند ساله با فرهاد مجیدی را داشت. از او درباره کلاسهای مربیگری که فرهاد مجیدی در آن شرکت کرده بود سوال کردم و او از فرهاد مجیدی تعریف و صحبتهای مثبتی در رابطه با انگیزه‌های او در مربیگری مطرح کرد. در ادامه در کمیته فنی به این نتیجه و جمع‌بندی رسیدیم که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شود.

7655