فریادشیران: آقای نظری! شما چه دستاوردی برای استقلال داشتید؟/ با دوستان‌تان به دنبال جمع کردن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) بودید

فریادشیران: آقای نظری! شما چه دستاوردی برای استقلال داشتید؟/ با دوستان‌تان به دنبال جمع کردن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) بودید

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: حجت نظری عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال چه دستاوردی برای این باشگاه داشته است که امروز در نقش منتقد ظاهر شده است؟!

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت نظری عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه در رادیو ورزش علیه کادر مدیریتی استقلال گفت: شما در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شدید و حالا با دور ماندن از صندلی‌های سیاسی که به شما اعتبار بخشیده بودند، گویا پیش از پایان کار شورای شهر تهران، وقت زیادی برای اظهارنظر کردن درباره استقلال و رصد فعالیت‌های باشگاه دارید. ای کاش در دوران حضور خود در باشگاه نیز چنین رویکردی را دنبال می‌کردید و بیش از آنکه به دنبال توطئه‌چینی، انتخاب نیروهای مختلف در تمامی سمت‌های باشگاه برای نفوذ به باشگاه و موضوعاتی از این دست باشید، یک مقدار از بار روی دوش باشگاه را بر می‌داشتید.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده درباره ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: اگر شما دلسوز باشگاه استقلال بودید، چرا به دنبال فریب باشگاه بودید تا مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از باشگاه پس گرفته شود و محلی که امید نوباوگان، نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبال ایران است را، نابود کنید؟ دروغ‌های شما در ماجرای آکادمی تا آنجا پیش رفت که حتی بخشی از زمین چمن مجموعه را نیز دوستان شما جمع کردند و بردند و اگر ورود به موقع باشگاه نبود، اکنون مجموعه امام رضا (ع) حتی زمین چمن نیز نداشت. این مجموعه پایگاه بازیکن‌سازی باشگاه استقلال است و نتایج درخشانی در این مجموعه با تلاش و زحمات کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌های مدیرعامل به دست آمد و شما به دنبال نابودی آن بودید، چرا که عقده‌ها و خواسته‌های شخصی را در کارهای اجرایی باشگاه وارد می‌کردید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد که چرا رادیو ورزش از شما به‌عنوان سخنگوی باشگاه دعوت به حضور روی خط برنامه کرده است. به عقیده بنده بهتر است شما با کارنامه‌ای که به جا گذاشته‌اید، سکوت کنید و در مسائل مربوط به استقلال دخالت نکنید.

فریادشیران با انتقاد از عملکرد نظری در دوران حضورش در استقلال، تصریح کرد: شما در مدت زمان حضور در استقلال به‌عنوان عضو هیئت مدیره چه دستاوردی داشتید؟ شما باید پاسخگوی مشکلات استقلال باشید، اما حالا که نزدیک به یک ماه است از باشگاه جدا شده‌اید، به‌عنوان مخالف و منتقد صحبت می‌کنید؟ در تمام مدت حضور در استقلال به دنبال تحمیل دوستان خود در عناوین مختلف بودید و البته که حاشیه‌های زیادی برای استقلال ساختید و در کشور عربستان و در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث خشم و ناراحتی سرمربی محترم تیم نیز شدید.

وی در پایان گفت: آقای نظری! به عنوان کلام پایانی به یاد داشته باشید، برنده این فضاسازی‌ها و صحبت‌ها، قطعاً شما نخواهید بود، اما مطمئناً استقلال از حضور شما و رفتار شما بعد از جدایی از باشگاه صدمه‌های زیادی دیده است و خواهد دید.

7474