ادعای رسانه اسپانیایی: سرجینیو دست از بایرن و اینتر پیشنهاد دارد

ادعای رسانه اسپانیایی: سرجینیو دست از بایرن و اینتر پیشنهاد دارد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونای اسپانیا در حال بررسی پیشنهادات سایر تیم های اروپایی است که برای سرجینیو دست، مدافع چپ بلوگرانا ارسال شده است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش نشریه اسپورت اسپانیا، در حالی که گفته می شود مدیران تیم فوتبال بارسلونا در صورت رسیدن پیشنهاد خوب حاضر به فروش سرجینیو دست هستند اما رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا این ادعا را رد کرده است.

باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله تیم های فوتبال اینتر میلان ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان به دست علاقه زیادی دارند اما بارسلونا اطلاع داده است که حاضر به فروش مدافع چپ خود نیست.

سرجینیو جیانی دست اهل کشور ایالات متحده آمریکا ولی متولد کشور هلند است و در مسابقات ملی برای کشور ایالات متحده توپ می زند. دست در زمینه فوتبال باشگاهی نیز قبل از ملحق شدن به جمع آبی اناری ها، عضو تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند بوده است. سرجینیو دست در بازی مقابل تیم فوتبال دیناموکیف اوکراین در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد نخستین گلش با پیراهن بارسلونا را به ثمر برساند. این بازیکن در فصل گذشته 44 بازی برای آبی اناری ها انجام داده و سه گل زد و یک پاس گل هم ثبت کرده، در تمرینات اردوی آماده سازی پیش فصل جاری نیز با تیم بزرگسالان بارسلونا همراه بوده است.

9404