روایت جدید درباره پنالتی‌های دربی؛ چرا نوراللهی پشت توپ قرار نگرفت؟

روایت جدید درباره پنالتی‌های دربی؛ چرا نوراللهی پشت توپ قرار نگرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- درباره دلیل پنالتی نزدن احمد نوراللهی در دربی روایت جدیدی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، چند ساعت بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در ضربات پنالتی دربی جام حذفی، این بحث مطرح شد که قرار نبوده مهدی عبدی پشت پنالتی پنجم پرسپولیس قرار بگیرد، منتهی از آنجایی که یکی دو بازیکن باتجربه پرسپولیس (احمد نوراللهی و وحید امیری) حاضر به زدن پنالتی‌شان نشدند، یحیی گل‌محمدی وظیفه زدن پنالتی را به مهاجم جوان تیمش داده است.

این قضیه زمانی جدی شد که دیروز یکی دو رسانه از احمد نوراللهی به عنوان یکی از بازیکنانی نام بردند که حاضر نشده برای پرسپولیس پنالتی بزند و دلیل این قضیه خاطره بد هافبک ملی‌پوش پرسپولیس از پنالتی‌ای بود که در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی خراب کرد.

در شرایطی که پنالتی نزدن احمد نوراللهی سوژه انتقادهایی از این بازیکن شد، این روایت هم وجود دارد که یحیی نام او را در بین 5 پنالتی‌زن اول تیمش قرار نداده است. روزنامه گل هم تیتر یک شماره امروزش را به این مساله اختصاص داده و از قول شماره 8 پرسپولیس نوشته که او مشکلی برای زدن پنالتی نداشته است.

طبق ادعای این روزنامه، نوراللهی گفته است:" من برای زدن پنالتی کاملا آمده بودم و خوب هم در این زمینه تمرین داشتم اما تشخیص سرمربی تیم این بود که من جزو 5 پنالتی زن اول پرسپولیس مقابل استقلال نباشم."

اگر این خبر صحت داشته باشد، حالا یحیی گل‌محمدی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا او حاضر نشده در چنین دیداری، از یکی از باتجربه‌های تیمش به عنوان پنالتی‌زن استفاده کند. پیش از این گفته می‌شد نوراللهی آنقدر در طول بازی دویده که دیگر توانی برای پنالتی زدن نداشته و از طرف دیگر از سرمربی تیمش خواسته که نام او در بین 5 پنالتی‌زن اول پرسپولیس در این بازی قرار نگیرد و اگر کار به پنالتی‌های تکی رسید، او پشت توپ قرار بگیرد منتهی حالا یحیی گل‌محمدی به جای نوراللهی سوژه انتقادها خواهد شد. این ماجرا درباره وحید امیری هم صدق می کند و او هم خواسته تا پنالتی های تک تک را بزند. در هر حال ماجرای پنالتی زدن پرسپولیس همچنان سوژه است.

7655