ستاره‌ای که به خاطر علاقه به همبرگر بهترین بازیکن جهان نشد!

ستاره‌ای که به خاطر علاقه به همبرگر بهترین بازیکن جهان نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - اگر اندرسون عاشق همبرگرهای "مک دونالد" نبود، می توانست بهترین بازیکن دنیا شود. این چیزی است که رافائل هم تیمی سابقش در منچستریونایتد ادعا کرده است.

به گزارش فوتبالی، اندرسون 33 ساله سال گذشته پس از حضور در تیم آدانا دمیراسپور از فوتبال بازنشسته شد. او هشت فصل را در اولدترافورد سپری کرد که چهار بار قهرمان لیگ انگلیس شد اما بازیکن برزیلی با اضافه وزن خود در دوران فوتبالش مشکلات زیادی داشت.

رافائل ستاره تیم استانبول باشاک شهیر می گوید که مشکل اندرسون علاقه اش به غذاهای نامناسب بوده است. رافائل در کتاب بیوگرافی خود نوشته است:" سوار اتوبوس تیم بودیم و در حال عبور از بزرگراه بودیم که وقتی تبلیغات مک دونالد را می دیدیم، اندرسون از جایش بلند می شد و فریاد می زد:"  مک دونالد، مک دونالد." این آدم دیوانه بود اما دوستش داشتم.یک توپ فوتبال را به او می دادیم و با خودش با آرامش بازی می کرد. وقتی که روی فرم بود، درخشان بازی می کرد. دچار مصدومیت های زیادی شد و مشکلاتش در زمینه تغذیه نیز روی او تاثیر منفی گذاشته بود. این مسئله اتفاقی نبود که بهترین فرم خود را زمانی داشت که بازیهای متوالی زیادی داشتیم چرا که وقت نمی کرد که زیاد غذا بخورد. اگر اندرسون یک فوتبالیست حرفه ای بود می توانست بهترین بازیکن دنیا شود.این را کاملا جدی می گویم. او هیچ چیز را جدی نمی گرفت بلکه می خواست ساده و راحت زندگی کند.به همین خاطر این قدر در میان بازیکنان در باشگاه محبوب شده بود اما ممکن بود که هر چیزی که مقابلش قرار می دادند را بخورد."

اندرسون پس از 181 بازی در یونایتد راهی گرمیو شد. او که در سال 2008 جایزه پسر طلایی را برده بود مدتی قرضی به فیورنتینا رفت و در نهایت راهی تیم اینترناسیونال در برزیل شد.

4125