یوسفی: چرا مدیرعامل باشگاه استقلال به ورزشگاه آمده بود؟

یوسفی: چرا مدیرعامل باشگاه استقلال به ورزشگاه آمده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه رفتارهای مدیرعامل باشگاه کمکی به آبی پوشان نکرده از حضور او در ورزشگاه ابراز تعجب کرد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، محسن یوسفی در خصوص پیروزی آبی پوشان در دربی نود و ششم گفت: دربی متفاوتی را شاهد بودیم. دو تیم در نیمه اول کاملا محتاط بازی کردند. در طول نیمه اول حتی دو بار هم بر روی دروازه هم خطرساز نشدند و من در این چند سال تا به حال چنین ۴۵ دقیقه اولی را از سرخآبی ها شاهد نبودم. با شروع نیمه دوم تا حدودی شرایط دو تیم بهتر شد.

وی گفت: در ضربات پنالتی این استقلال بود که موفق شد. حسینی نشان داد که یک پنالتی گیر قابل است. او حالا در چند دیداری که بازی و از دروازه استقلال حفاظت کرده، عملکرد فوق العاده ای داشته، در دربی هم در ۱۲۰ دقیقه دروازه اش باز نشد و توانست با مهار پنالتی، استقلال را به مرحله بعد راهی کند.

یوسفی در مورد عملکرد پرسپولیس هم گفت: سرخپوشان تهرانی همانند آبی پوشان با احتیاط شروع کردند. آنها می دانستند اگر گلی دریافت کنند شرایط برایشان سخت خواهد شد. در طول بازی تغییراتی در ترکیب داده و دو مهاجم خود را با دو مهاجمی که از ابتدا در میدان بودند عوض کردند تا شاید با این روش به استقلال گل بزنند که این تغییر هم برای قرمزها جواب نداد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و استقلال توانست پیروز این دیدار باشد.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال باید خود را آماده دیدار مرحله بعد کند. فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند البته باید منتظر برنده دیدار خیبر خرم آباد و ملوان انزلی هم باشیم، بنابراین کار هنوز برای استقلال تمام نشده و باید منتظر دیدارهای بعدی باشیم.

وی با انتقاد از مدیرعامل استقلال و تعجب از اینکه او به ورزشگاه آمده است، گفت: مددی در این مدت عملکرد بسیار ضعیفی در استقلال داشته است. وقتی سرمربی تیم به بازیکنانش پاداش می دهد این نشان می دهد که مدیرعامل عملا کاره ای نیست و اختلافات شدید او با سرمربی مشخص شده است. حضور او در دربی کاملا عجیب بود. هیچکس انتظار نداشت او به ورزشگاه بیاید، چون در این مدت هیچ کار درخشانی برای استقلال انجام نداده و حتی سری هم به تیم نمی زند که ببیند بازیکنان در چه وضعیتی قرار دارند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال با مجیدی شرایط سخت و بحرانی را سپری کرده و می کند. امیدوارم هر چه زودتر آرامش به اردوی آبی ها بازگردد. شاید با تغییراتی که در دولت صورت می گیرد، این بار شاهد این باشیم که یک نگاه ویژه هم به استقلال شود. البته نه اینکه مثل چند سال گذشته به یک تیم همه جور امکاناتی داده شود، بلکه شرایط به گونه ای باشد که بین سرخآبی ها تفاوتی از هر لحاظ ایجاد نشود.

6641