مورد جالب پیمان یوسفی/ دربی یک چهارم را پس از ده سال با برنده مشابه گزارش کرد

مورد جالب پیمان یوسفی/ دربی یک چهارم را پس از ده سال با برنده مشابه گزارش کرد

پایگاه خبری فوتبالی- گزارش پیمان یوسفی در دربی باز هم برای استقلال خوش‌یمن بود.

به گزارش فوتبالی، تا قبل از بازی دیشب پرسپولیس و استقلال، پیمان یوسفی نزدیک به 10 سال این بازی را گزارش نکرده بود.

آخرین باری که او گزارشگر دربی بود، به 18 آذر سال 90 برمی‌گشت که دو تیم مثل دیشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند و استقلال توانست با نتیجه 0-3 حریفش را شکست دهد.

 در آن بازی در وقت قانونی بازی صفر – صفر شد و بازی به وقت اضافی رفت. مجتبی جباری در دقایق 96 و 98 گل زد و اسماعیل شریفات هم در دقیقه 106 دوباره دروازه پرسپولیس را باز کرد.

آن بازی هم مثل دیدار امشب به وقت اضافه کشیده شده بود و پیمان یوسفی بعد از انتخابش به عنوان گزارشگر مسابقه امشب، به شوخی به این نکته اشاره کرده بود که شاید به خاطر گزارش او، دربی 96 هم مثل دربی 74 به وقت اضافه کشیده شود.

نکته مهم گزارش یوسفی در دربی 96 اشاره او به سکوهای خالی ورزشگاه آزادی بود و اینکه شاید می‌شد تعداد کمی از تماشاگران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزشگاه حاضر باشند و تیم محبوبشان را تشویق کنند و البته ابراز امیدواری او به واکسینه شدن مردم ایران برای حضور در ورزشگاهها. 

پیمان یوسفی هم البته نیمه اول درست مثل بازی گزارش متعادل و بی هیجانی داشت اما در نیمه دوم بازی و وقتهای اضافی هیجان بازی گزارشش پرهیجان و پرافت و خیز شد و با ضربات پنالتی به اوج رسید. یوسفی که پس از ده سال این بازی را گزارش می کرد، حسابی سیراب شد، چون هم بازی به وقت اضافه رفت و هم به ضربات پنالتی و او دو ساعت و نیم بازی حساس یک چهارم نهایی را گزارش کرد.

1984