توصیه مهم یحیی به بازیکنان پرسپولیس

توصیه مهم یحیی به بازیکنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها در آخرین جلسه فنی پیش از تقابل با استقلال به شاگردانش چه گفت؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار است دربی 96 را علیرضا فغانی به عنوان داور وسط این بازی سوت بزند، سرمربی قرمزها با توجه به شناختی که از این داور بین المللی دارد، تذکراتی را به شاگردانش در جلسه امروز داد.

یحیی گل محمدی خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت هیچ کس حق اعتراض به علیرضا فغانی را ندارد، سرمربی پرسپولیس معتقد است فغانی داور بزرگی است و کوچک ترین اعتراضی را با کارت زرد جواب می دهد. پس باید شاگردانش مراقب باشند الکی و به خاطر اعتراض به قضاوت داوران کارت نگیرید که کادر فنی مجبور به تغییرات اجباری در ترکیب تیم شده و یا بازیکن اخطاری به واسطه کارت زردی که می گیرد مجبور شود دست به عصا تر تا آخر بازی در زمین حضور داشته باشد.

سوت این دیدار حساس را علیرضا فغانی، داور بین‌المللی و برجسته ایران که مدتی است در استرالیا قضاوت می‌کند به صدا درمی‌آورد. داوری که دو روز پیش وارد ایران شد و بعد از آنکه عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال از حضور او در دیدار‌های هفته‌های پایانی لیگ و جام حذفی خبر داده بود برای قضاوت دربی 96 انتخاب شد.

 فغانی بعد از انتخابش برای قضاوت مصاف سرخابی‌های پایتخت تأکید کرد که حواشی اخیر دو تیم را دنبال نکرده است، اما شناخت خوبی از پرسپولیس و استقلال دارد و مشکلی بابت قضاوت این بازی ندارد.

باید منتظر ماند و دید شاگردان یحیی گل محمدی به این توصیه سرمربی خود در رابطه با عدم اعتراض به داور بازی توجه خواهند کرد یا نه؟

7655