کالدرون: حیف که شهرآورد تهران بدون هوادار برگزار می‌شود

کالدرون: حیف که شهرآورد تهران بدون هوادار برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شهرآورد نودوششم پایتخت گفت: حذف کردن بزرگترین رقیب بسیار لذت بخش‌تر است؛ حیف که این دیدار هیجان‌انگیز بدون هوادار برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، شهرآورد نود و ششم پایتخت امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال آغاز می‌شود. این در شرایطی است که هر دو تیم شرایط خوبی در لیگ دارند و در مسابقات قبلی خود در لیگ موفق ظاهر شده‌اند.

گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس فصل گذشته در شهرآورد رفت هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت و با تک گل مهدی عبدی جوان موفق شد به برتری برسد.

این مربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شهرآورد تهران و برگزاری آن پشت درهای بسته آزادی به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده به منظور تحدید آن، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

امروز دربی حساس تهران بین پرسپولیس و استقلال می‌شود. نظر شما در مورد این دیدار چیست؟

دربی‌ها همیشه مرگ و زندگی بوده و از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

اما این دربی بدون هوادار برگزار می‌شود.

در حال حاضر می‌بینیم که در اروپا تماشاگران اندکی به ورزشگاه‌ها می‌آیند؛ بدیهی است که جایشان خیلی خالی بود. دربی بدون هوادار خیلی دلچسب نیست، اما خب شرایط در حال حاضر همین است، افسوس.

این مسابقه حساس در جام حذفی برگزار می شود. دربی جام حذفی از دید شما چه تفاوتی با شهرآورد لیگ دارد؟

دربی‌ها همیشه مرگ و زندگی هستند، چه در جام حذفی باشد چه در لیگ. اما در جام حذفی یک موضوع بسیار خاص وجود دارد: در این رقابت، دیگر مساوی در کار نیست ودر نتیجه حذف کردن بزرگترین رقیب بسیار لذت بخش‌تر است.

۴۱۵۴