عکس؛ حضور بوفون در اردوی پیش‌فصل تیم دوران نوجوانی

عکس؛ حضور بوفون در اردوی پیش‌فصل تیم دوران نوجوانی

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه فوتبال ایتالیا به تیم دوران نوجوانی خود برگشته تا شاید آخرین چالش فوتبالی خود را در پارما داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بوفون بین 13 تا 23 سالگی در پارما بازی کرد و در این تیم به دنیای فوتبال معرفی شد و حالا پس از 20 سال دوباره به پارما برگشته تا به این تیم برای صعود به سری آ کمک کند.

در حقیقت با وجود آن که شایعاتی در مورد تجربه جدید بوفون در لیگ هایی نظیر پرتغال مطرح بود اما در نهایت جیجی تصمیم گرفت که به ندای قلبش گوش بدهد و به تیمی برود که سالها در آن بازی کرده است. بوفون در سال 2001 از پارما جدا شد و به یووه رفت که به جز یک سال حضور در پی اس جی در کل این مدت در یوونتوس بازی کرد و حالا دوباره روانه پارما شده است. 

پارما در فصل آینده در لیگ دسته دو ایتالیا یا همان سری بی حضور خواهد داشت که حضور بوفون بمب انگیزه برای این تیم خواهد بود چرا که جیجی می تواند با تجربه اش به سایر بازیکنان کمک کند تا همه روحیه خود را به دست بیاورند و به سری آ برسند. بوفون که در زمستان 44 ساله می شود در حال حاضر به نظر می رسد که قصد دست کشیدن از فوتبال را ندارد.

4125