کیه‌لینی: ساکا را قبل از زدن پنالتی طلسم کردم!

کیه‌لینی: ساکا را قبل از زدن پنالتی طلسم کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی ستاره باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مدعی است که بوکایو ساکا ستاره جوان تیم ملی انگلیس را پیش از زدن ضربه پنالتی، طلسم کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، ایتالیا موفق شد با پیروزی برابر انگلیس در ضربات پنالتی، به مقام قهرمانی یورو 2020 دست پیدا کند. در ضربات پنالتی جیدون سانچو، رشفورد و ساکا پنالتی‌های خود را برای سه شیرها از دست دادند و حالا کیه‌لینی می‌گوید که پیش از پنالتی ساکا داد زده "کوئریچوکو". 

به نقل از سایت گل، کیه‌لینی در جواب به خبرنگار ESPN گفت: "سلام کریستین. من این موضوع را تائید می‌کنم. کوئریچوکو."

طلسم کوئریچوکو چیست؟

خوان کارلوس کوئریچوکو یکی از طرفداران سرسخت باشگاه آرژانتینی استودیانتس در دهه 1980 بوده است. این طرفدار حتی در چند جلسه تمرینی استودیانتس هم شرکت می‌کرد، اما سرمربی آن زمان باشگاه کارلوس بیلاردو متوجه شد که در زمان حضور کوئریچوکو بازیکنانش به طرز سحرآمیزی مصدوم می‌شوند. به همین دلیل بیلاردو از کوئریچوکو خواست که در تمرینات باشگاه‌های رقیب شرکت کند تا بدین ترتیب از صدمه زدن به باشگاه خودی جلوگیری گند. 

بیلاردو یک بار در این باره نیز گفت: "کوئریچوکو یک بچه از لا پلاتا است که همیشه طرفدار تیم ما بود و از زمانی که در سال 1982 قهرمان شدیم، او را به عنوان یکی از نمادهای باشگاه معرفی کردیم."

4416