واکنش هافبک تیم ملی ایتالیا به احتمال بردن توپ طلا

واکنش هافبک تیم ملی ایتالیا به احتمال بردن توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های اروپا به طور رسمی خاتمه یافت و تیم ملی ایتالیا با پیروزی مقابل تیم ملی انگلیس در فینال این بازی ها توانست قهرمان شود و اکنون حرف و حدیث ها درباره برنده احتمالی توپ طلای این سال افزایش یافته است.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از بازیکنانی که گفته می شود از گزینه های فتح توپ طلا است، جورجینیو است که در خط هافبک تیم ملی ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشت و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در یورو 2020 بود.

جورجینیو در باشگاه خود یعنی چلسی هم فصل بسیار خوبی را سپری کرد به طوری که او به همراه چلسی توانست در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد و به همین علت اکنون او به عنوان یکی از مدعیان اصلی توپ طلا شناخته می شود چرا که جورجینیو دو تورنمنت مهم و معتبر اروپایی یعنی لیگ قهرمانان اروپا و جام ملت های اروپا را در یک فصل فتح کرده است.

این بازیکن در واکنش به اینکه ممکن است توپ طلا را به دست بیاورد گفت:"کاملا صادقانه می گویم که این قضیه بستگی به معیار های انتخاب کنندگان دارد، اگر بخواهند مهارت های فردی را معیار قرار دهند من بهترین بازیکن جهان نیستم اما اگر معیار آن ها جام ها باشد، هیچکس به اندازه من جام نبرده است."

1470