عکس؛ مهاجم فرانسوی چلسی در لباس میلان چه شکلی می‌شود؟

عکس؛ مهاجم فرانسوی چلسی در لباس میلان چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این مدت اخیر، حرف و حدیث های زیادی ایجاد شده که اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی قرار است به زودی این تیم را ترک کرده و راهی میلان شود.

به گزارش فوتبالی، اولیویه ژیرو حدود 9 سال است که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد. ژیرو از سال 2012 که از لیگ فرانسه راهی باشگاه آرسنال شد، هنوز در لیگ جزیره حاضر است. اولیویه ژیرو به مدت 6 سال در باشگاه آرسنال توپ می زد و یک بار هم یک گل تماشایی به شیوه عقرب در این باشگاه به ثمر رساند که جایزه بهترین گل را هم دریافت کرد.

ژیرو در سال 2018 از آرسنال راهی چلسی شد اما عملکرد او در باشگاه چلسی چنگی به دل نمی زد به طوری که او رفته رفته جایگاه خود را در این باشگاه از دست داد و تبدیل به یک نیمکت نشین شد و در ادامه کار هم با خرید مهاجمانی مثل تیمو ورنر و کای هاورتز توسط باشگاه چلسی، این بازیکن تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد به طوری که در بازی های حساس اثری از او نبود.

همین مسئله موجب شده است که اولیویه ژیرو به فکر ترک چلسی بیفتد و اکنون از میلان به عنوان یکی از جدی ترین مشتری های ژیرو نام برده می شود و باید دید که در نهایت راهی این باشگاه خواهد شد یا نه.

1470