آمار جالب استقلال بعد از دربی؛ 6 پیروزی در 7 مسابقه

آمار جالب استقلال بعد از دربی؛ 6 پیروزی در 7 مسابقه

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال با آماری جالب در فاصله دو دربی آماده بازی با پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی بعد از رساندن تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازگشت به لیگ شرایط خوبی را تجربه نکرد. او ابتدا در ورزشگاه آزادی با نتیجه 0-2 به ذوب آهن باخت و در دربی هم از پرسپولیس شکست خورد تا در کمتر از یک هفته، شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشد.

استقلال قبل از حضور در لیگ قهرمانان، با پیکان هم به تساوی بدون گل رسیده و از سه بازی آخرش در لیگ فقط یک امتیاز گرفته بود منتهی باخت در دربی شرایط را برای مجیدی و تیمش تغییر داد.

استقلال ابتدا در جام حذفی انتقام شکست در لیگ را از ذوب آهن گرفت و سپس در سه بازی متوالی مقابل صنعت نفت، شهرخودرو و گل گهر پیروز شد.

آبی‌ها اگر چه نتوانستند آلومینیوم را در اراک شکست دهند و با این تیم به تساوی رسیدند اما بعد از آن، تراکتور و سایپا را شکست دادند.

جدا از پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب آهن، استقلال بعد از باخت به پرسپولیس در لیگ برتر- دیداری که 24 اردیبهشت برگزار شد – از 6 بازی‌اش در لیگ برتر، 16 امتیاز گرفته و حالا فرهاد با چنین آماری به مصاف یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس خواهد رفت و امیدوار است که بتواند انتقام شکست در لیگ برتر را در جام حذفی از رقیب سنتی‌اش بگیرد.

1984