امیرآبادی: مجیدی در وضعیت افتضاح مدیریتی استقلال را خوب جمع کرد/ برد دربی مثل کسب یک جام است

امیرآبادی: مجیدی در وضعیت افتضاح مدیریتی استقلال را خوب جمع کرد/ برد دربی مثل کسب یک جام است

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:فرهاد مجیدی تنها است و در این شرایط افتضاح مدیریتی، استقلال را خوب جمع کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برتری استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: خوشبختانه روند موفقیت تیم طی شد و استقلال توانست حریف خود را شکست دهد. مشخص بود سایپا حریف سختی برای استقلال نیست و البته تیم فرهاد مجیدی هم در این هفته‌ها بسیار با انگیزه ظاهر شده که جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد.

وی افزود: حیف که فرهاد مجیدی  تنها است و باز هم گلی به جمال سرمربی تیم که در این شرایط افتضاح مدیریتی استقلال را خوب جمع کرده است. مجیدی یک تنه مقابل اشتباهات مدیریتی باشگاه و تیم‌های لیگ برتری ایستاده و نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص قطعی شدن سهمیه آسیایی این تیم عنوان کرد: این اتفاق جای شکر دارد. استقلال امسال حواشی متعددی را پشت سر گذاشت و در میان این همه تیم خوب نتایج قابل قبولی گرفت. شاید اگر در چند بازی مهم تیم نتیجه را واگذار نمی‌کرد در این دو هفته پایانی استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کرد.

امیرآبادی در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی به فارس گفت: همه بازی‌ها یک طرف و این مسابقه یک طرف دیگر است. مطمئناً بازیکنان و کادر فنی می‌دانند که هوادار از این مسابقه فقط پیروزی می‌خواهد. بازیکنان تمام فکر و ذکر خود را معطوف بازی با پرسپولیس در جام حذفی کنند و ان‌شاءالله که از آن مسابقه هم دست پر از زمین خارج شوند.

وی تأکید کرد: بازی روز پنج‌شنبه یک جام محسوب می‌شود. استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و امیدوار هستم با برتری در بازی با پرسپولیس شاگردان مجیدی تا فینال این مسابقات پیش بروند و یک جام دیگر به تالار افتخارات باشگاه اضافه کنند. مطمئناً هواداران استقلال هم از تیم حمایت خواهند کرد و ان‌شاءالله که انرژی مثبت آنها به فرهاد مجیدی و تیمش منتقل شود.

1470