دو پنالتی دیگر استقلال سوخت؟/ واکنش به اعتراضات استقلالی‌ها

دو پنالتی دیگر استقلال سوخت؟/ واکنش به اعتراضات استقلالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - حسین جنگی کارشناس داوری و ناظر فدراسیون فوتبال می‌گوید خطای پنالتی که مرتضی منصوریان داور بازی سایپا و استقلال به سود آبی‌پوشان گرفت کاملا درست بود.

به گزارش فوتبالی، حسین جنگی پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در خصوص داوری بازی دو تیم سایپا و استقلال و اعتراضات استقلالی‌ها به دو صحنه مشکوک در نیمه اول به خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من داور بازی عملکرد خوبی داشت و در اکثر صحنه ها به درستی در سوت خود دمید. در دقیقه ۶۶ روی خاقانی مهاجم استقلال هیچ خطای پنالتی صورت نگرفت همینطور در دقیقه ۱۰ نیز روی قائدی خطا نشد و دستور به ادامه بازی توسط داور مسابقه درست بود.
وی افزود: تمام اخطارهای بازی به درستی داده شد و از همه مهمتر خطای پنالتی که در دقیقه ۷۵ به سود آبی‌پوشان گرفته شد برابر قانون بود. مهدی قایدی بین دو مدافع سایپا پرس شد اما کسی که روی او خطا کرد و پایش را زد بازیکن شماره ۶۶ بود و داور به درستی صحنه را تشخیص داد و اعلام پلانتی کرد.

کارشناس داوری همچنین گفت: شاید بهتر بود داور اجازه می‌داد استقلال ضربه پنالتی را بزند و سپس برای بازیکنان دو تیم زمان استراحت برای خنک کردن در نظر می گرفت اما به هرحال منصوریان اینطور تشخیص داد و نمی‌توان بر او خرده گرفت.

1470