استقلال، ذوب آهن و نساجی را خوشحال می‌کند؟

استقلال، ذوب آهن و نساجی را خوشحال می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند در جدال با تیم سابق و رفیق قدیمی‌اش، برای ماندن در لیگ، چاره‌ای جز بردن استقلال ندارد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازیهای مهم هفته بیست و هفتم، سایپا در شرایطی میزبان استقلال است که برای بقا در لیگ، باید در هفته‌های پایانی لیگ، تا می‌تواند، امتیاز جمع کند.

اگر کمالوند بتواند از سد استقلال بگذرد، 26 امتیازی خواهد شد و یک یا دو رده در جدول – بستگی به نتیجه بازی امشب دارد – صعود خواهد کرد. 

نتیجه بازی امشب به جز استقلال و سایپا، برای ذوب آهن و نساجی هم اهمیت زیادی دارد و هر دو تیم امیدوارند که سایپا به استقلال ببازد.

هر نتیجه‌ای جز باخت سایپا در بازی امشب، باعث می‌شود این تیم با یک بازی بیشتر از ذوب آهن، جای تیم اصفهانی را در رده چهاردهم بگیرد و از طرف دیگر نساجی هم اصلا از اینکه سایپا هم‌امتیازش شود، استقبال نخواهد کرد.

به همین دلیل، طرفداران دو تیم نساجی و ذوب آهن، در بازی امشب سایپا و استقلال منتظر برد شاگردان فرهاد مجیدی هستند تا این شانس را داشته باشند که فاصله‌شان با این تیم را در پایان هفته بیست و هفتم بیشتر کنند و باید دید نتیجه امشب بازی سایپا و استقلال باعث خوشحالی قائمشهری‌ها و اصفهانی‌ها خواهد شد یا نه.

9697