توضیح مدافع پرسپولیس درباره ویدیوی جنجالی

توضیح مدافع پرسپولیس درباره ویدیوی جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره ویدیوی جنجالی که باعث احضار او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شد، توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان ویدیوی مربوط به حسین کنعانی‌زادگان هستید. ویدیویی که با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد و این باشگاه از بازیکن اسبقش و مدافع فعلی پرسپولیس به کمیته اخلاق، انضباطی و دادسراي فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

کنعانی‌زادگان که چند روز قبل به کمیته اخلاق رفته بود، در گفت و گو با خبرورزشی مدعی شده که هیچ توهینی به هواداران استقلال نکرده است.

او گفته است: این فیلم حدودا یک سال و نیم پیش گرفته و روی آن صداگذاری شده است. امکان ندارد به هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها توهین کنم. من هم از کسانی که این فیلم را منتشر کردند شکایت کردم تا متوجه کار زشتشان شوند.

او در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که شخصی که از او فیلم گرفته با نیت قبلی سمت او رفته و فیلم گرفته است.

اینکه چرا این فیلم در این مقطع از فصل منتشر شده، موضوعی است که مدافع پرسپولیس چنین توضیحی برایش دارد:  قصدشان فقط حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است. ما قهرمان سوپرجام شدیم، مدعی اول قهرمانی در لیگ هستیم و در جام حذفی هم شانس قهرمانی هستیم. پرسپولیس در چند سال اخیر همه جام‌ها را درو کرده و دست خیلی از تیم‌ها از جام کوتاه مانده است. به همین دلیل به هر کاری دست می‌زنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. در زمین، حریف تیم ما نمی‌شوند و نمی‌توانند قهرمان شوند دست به این کارها می‌زنند و برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند. 

 مدافع پرسپولیس به بهانه نگرانی استقلالی درباره داوری دربی حرفهایی زده که قطعا باب میل آبی‌ها نخواهد بود: اشتباه داوری از ابتدای فصل برای ما و تیم‌های دیگر رخ داده است و یک چیز طبیعی است. حالا اینکه بعضی از تیم‌ها ناکامی‌خودشان را گردن داور بیندازند چیز دیگری است. شما اگر از اول فصل اتفاقات داوری را در مورد تیم‌های مختلف بررسی کنید کاملا متوجه می‌شوید کدام تیم‌ها سود کردند و کدام تیم‌ها از داوری متضرر شدند.

1984