آرمان رمضانی – سایپا؛ پرده دوم در نیم فصل دوم

آرمان رمضانی – سایپا؛ پرده دوم در نیم فصل دوم

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی امیدوار است که امشب فرصت بازی جلوی تیم فصل گذشته‌اش را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رمضانی که سابقه چند فصل حضور در تیم سایپا را دارد در لیگ بیستم راهی پرسپولیس شد و در هفته اول رقابتها مقابل تیم سابقش قرار گرفت و از دقیقه 67 به میدان رفت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید و رمضانی نتوانست یه تیم سابقش گل بزند. 

رمضانی بعد از آن تا پایان دور رفت لیگ بیستم موفق به گلزنی نشد و در یک انتقال جنجالی و با نظر فرهاد مجیدی، پیراهن پرسپولیس را با پیراهن استقلال عوض کرد.

رمضانی که در بازی های اولش برای استقلال نمایش فوق‌العاده معمولی‌ای داشت و سوژه انتقادات مختلفی شده بود – جدا از طرفداران استقلال در فضای مجازی، برخی پیشکسوتان این تیم هم از استقلالی شدن این بازیکن انتقاد کردند – در بازی با صنعت نفت در آبادان توانست تک گل بازی را به ثمر برساند و جلوی شهرخودرو در ورزشگاه آزادی هم دوباره با شادی بعد از گل سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

رمضانی که در سه بازی قبلی استقلال موفق به گلزنی نشده – او در این سه بازی، کلا 90 دقیقه در میدان نبوده است – امیدوار است اگر فرهاد مجیدی در بازی امشب مقابل سایپا به او اعتماد کند و مهاجمش را به میدان بفرستد، بتواند سومین گلش را با پیراهن استقلال به ثمر برساند و باید دید امشب طرفداران استقلال می‌توانند شاهد شادی گل رمضانی باشند یا نه.

9697