مازیار: هیچ جایی برای اشتباه کردن نداریم

مازیار: هیچ جایی برای اشتباه کردن نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد تا تیمش فردا بتواند مقابل استقلال نتیجه بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار سایپا و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اصغر مازیار مربی تیم فوتبال سایپا به جای فراز کمالوند سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مازیار در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره رویارویی با استقلال گفت: شرایط تیم ما از لحاظ تمرینی، شرایط خوبی است؛ تیم ما خوب تمرین کرده است و با تیم خوبی هم بازی داریم، تیم استقلال یک تیم قابل‌احترام است و جزو تیم‌های بالای جدول به شمار می‌آید و نتایج خوبی گرفته‌اند و خودشان را برای دو تورنمنت حساس آماده کرده‌اند. ما مجبور هستیم با توجه به شرایط تیم‌مان در مقابل تیمی که خیلی خوب آماده شده، تمرینات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در طول هفته گذشته کادرفنی پس از نتیجه‌ای که در برابر ذوب‌آهن کسب کردیم و در آخرین ثانیه‌ها پیروزی‌مان را از دست دادیم، سعی در تقویت روحی-روانی بچه‌ها داشتند و این تمریناتی که ما در نظر گرفتیم، با توجه به شکل بازی استقلال بوده است؛ من فکر می‌کنم علاقه‌مندان به فوتبال فردا بازی خوبی از هر دو تیم خواهند دید.

مازیار درباره انگیزه‌های تیمش برای پیروزی مقابل استقلال گفت: با توجه به شکل بازی معمولا تیم‌ها استراتژی‌های درون زمین خودشان را طراحی می‌کنند، مسلماً ما دو سه بازی آخر استقلال را دیده‌ایم و کاملا آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. برای خودمان هم راهکارهایی را در نظر گرفته‌ایم و امیدواری ما این است که تدابیری که در نظر گرفته شده است بتواند در زمین اجرا شود. چون ما هر چقدر هم فکر کنیم، نهایتا عملکرد درون زمین بازیکنان تعیین‌کننده است و من مطمئن هستم که بازیکنان با شکلی که از آن‌ها در تمرینات دیدیم، فکر می‌کنم بتوانند نتیجه لازم را بگیرند.

مربی سایپا درباره حضور کمالوند در استقلال و آشنایی با تفکرات فرهاد مجیدی برای دیدار فردا توضیح داد: آقای مجیدی یکی از مربیان جوان و بسیار باهوش فوتبال ایران است که در آینده هم خدمات شایانی به باشگاه استقلال و هم به فوتبال ملی کشور خواهند کرد؛ شناختی که آقای کمالوند از ایشان دارند، به هر حال در این راه برای ما کمک کننده است.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم نهایتا آن‌چه که مشخص است و ما لازم داریم، از این تدابیر بتوانیم در زمین خوب استفاده کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم، چون در عین دوستی همه ما چه بازیکنان و چه مربیان، در زمین مسابقه موظف هستیم که نهایت تلاش‌مان را کنیم. فکر می‌کنم آقای کمالوند هم از این قاعده مستثنی نیست و در عین رفاقتی که با آقای مجیدی دارند، حتما به فکر نتیجه‌گیری تیم خودشان هستند.

مازیار درباره امیدواری‌های برای بقا سایپا این‌طور پاسخ داد: ما در جایگاهی هستیم که اصلا نباید به مسائل حاشیه‌ای توجه کنیم، ما باید با نهایت قدرت و صددرصد تلاش کار خودمان را انجام بدهیم و خیلی باید به جزئیات دقت کنیم؛ در فوتبال دقت کردن به جزئیات خیلی مهم است، شاید کوچک‌ترین نکته بتواند بزرگ‌ترین کمک را به یک تیم کند، ما الان مشغول این کار هستیم. ما جایی برای اشتباه نداریم و هم‌چنین دیگر نمی‌توانیم امتیاز از دست دهیم.

وی افزود: سایپا یک تیم باسابقه در لیگ برتر فوتبال ایران است، در سطح آسیا برای ایران افتخارآفرینی کرده و جایگاهش واقعا این نیست، اما کار به اینجا رسیده است و ما باید نهایت تلاش‌مان را کنیم و اصلا برایمان فرقی ندارد که حریف مقابل‌مان چه تیمی است.

اصغر مازیار درباره غایبان احتمالی سایپا برای دیدار با استقلال گفت: همه بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند و امیدوار هستم که بتوانیم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند -هر چند تماشاگر در ورزشگاه نداریم- اما برای این‌که استقلال یک تیم پرطرفدار است حتما افراد زیادی پای گیرنده‌ها خواهند بود که امیدوارم همگی از دیدن بازی لذت ببرند.

مربی سایپا در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: من واقعا خیلی خوشحال هستم از این‌که در این شرایطی که کشورمان در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست، هنوز شرایطی است که ورزشکاران بتوانند فعالیت‌های خودشان را داشته باشند و امیدوار هستم که با پایان کرونا، سال آینده یک لیگ پویاتر داشته باشیم.

7474