حبیب کاشانی: چرا یک خروجی را به نام علی دایی کردند و بزرگراه را به نامش نکردند؟

حبیب کاشانی: چرا یک خروجی را به نام علی دایی کردند و بزرگراه را به نامش نکردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل اسبق پرسپولیس می‌گوید باید اتوبان‌ها و ورزشگاه های بزرگ به نام اسطوره‌های بزرگ ورزش ایران نامگذاری شود.

به گزارش فوتبالی، حبیب کاشانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام علی دایی گفت: "بنده هنوز در شورای شهر جدید مستقر نشدم و دوستانی که مسئولیت دارند و این کار را انجام دادند باید توضیح بدهند. من حتی نمیدانم معبری که نامگذاری شده است کجاست. آیا خیابان بزرگ است یا کوچک و یا خروجی و نیم دایره و نیم بیضی است؟ مهمتر از همه آیا شان اسطوره ملی فوتبال ایران حفظ شده یا نه. چه معنی دارد که از خروجی باکری تا ورودی ورزشگاه آزادی نامگذاری شود؟

منتخب مردم تهران در شورای شهر در ادامه افزود: "نفس کار بسیار خوب است و باید از قهرمانان و اسطوره های ملی تا زمانی که زنده هستند تجلیل شود اما معتقدم در انجام این کار باید یکسری مسائل در نظر گرفته شود تا شان علی دایی به عنوان آقای گل فوتبال جهان در چند سال گذشته حفظ شود. علی دایی را همه دنیا می‌شناسند و یک اسطوره ملی است که باید برای انتخاب خیابان و یا مکانی به نام ایشان دقت بیشتری از سوی دوستان در شورای شهر صورت بگیرد تا خدای ناکرده کار خوبی که انجام داده اند زیر سوال نرود. اگر این خیابان یا خروجی یا معبر در شان ایشان نباشد با درخواست آقای دایی می توان این تصمیم را تغییر داد."

منتخب مردم در شورای شهر در پایان گفت: "چون فعلا مسئولیتی در شورای شهر ندارم ترجیحم این است بعد از استقرار در شورا درباره این حرکت که از طرف شورای شهر پیشنهاد شده و به تصویب رسیده صحبت کنم." 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در بخش پایانی صحبتهایش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این باشگاه گفت: من الان در پرسپولیس مسئولیتی ندارم اما امیدوارم این تیم در 4 بازی باقیمانده بتواند امتیازات لازم را کسب کرده تا قهرمانی پنجم را به دست بیاورد و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و سایر نمایندگان آروزی موفقیت دارم.

7655